Get the look: Taylor Swift


Cześć.

Styl Taylor Swift można określić jako styl zwykłej 25-letniej dziewczyny z sąsiedztwa. Taylor mając szczupłe nogi, wąską talię i płaski brzuch może sobie pozwolić na duży wybór, jeśli chodzi o kompletowanie garderoby. Postanowiłam przyjrzeć się szczegółowo jej garderobie i wybrałam kilkanaście lepszych stylizacji z pinterest. Taylor preferuje styl wygodny, wybiera  częściej płaskie obuwie, no chyba, że wybiera się na jakąś galę, to wtedy nie wypada inaczej jak założyć szpilki. Przy wyborze szpilek również nie zauważyłam jakiś specjalnie wysokich.


Przykładowe stylizacje na co dzień.
Wybierając sukienkę Taylor w większości wybiera krótkie, takie dzięki którym może pochwalić się swoimi długimi i szczupłymi nogami.
 tu mamy przykład że Taylor Swift nie zakłada rzeczy tylko na jeden raz ;-)
Powyższa stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu, ponieważ ja na co dzień również zakładam dżinsy, bluzkę i płaskie obuwie.


Wybrałam 3 stylizacje galowe, które najbardziej mi się podobają.




Lubicie styl Taylor Swift?

5 komentarze

  1. Podoba mi sie jej styl i zazdroszczę takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie podsumowalas styl Taylor:) podobają mi sie jej zestawy, chętnie bym je sama ubrała. Jednak najbardziej spodobało mi sie jak wygladała w białym garniturze i czerwonych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z jej outfitów mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nie sądziłam że ma nieco podobny styl do mojego (oczywiście pojedyncze odsłony:)
    Super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)