krem BB Ziaja vs. podkład Synergen - porównanie


Cześć.
W ostatnim czasie byłam zajęta zmianami wyglądu bloga, że nie miałam czasu na konkretny post. Jednak postanowiłam dzisiaj napisać recenzję nowości na rynku kosmetycznym, która wzbudza również pewne negatywne opinie. Osobiście jestem pozytywnie zaskoczona, ale o tym później. Postanowiłam, że zrobię tę recenzję w formie porównawczej do poprzedniego ulubieńca, który od czasu kremu bb garniera już nie jest moim ulubieńcem. Zapraszam do lektury.
 OPAKOWANIE:
podkład Synergen: tubka z zakrętką o pojemności 40 ml.
krem BB Ziaja: tubka z zamknięciem na klik o pojemności 50 ml (o 10 ml więcej niż poprzednik), szata graficzna uboższa.
OPINIA PRODUCENTA:
podkład Synergen: kryje niedoskonałości skóry nie zatykając porów, zapobiega tworzeniu się wyprysków i zaskórników, przeciwzapalny.
krem BB Ziaja: nowoczesne połączenie kompleksowej pielęgnacji z działaniem korygującym niedoskonałości skóry; jest uniwersalnym rozwiązaniem na szybką poprawę wyglądu skóry tłustej i mieszanej; skutecznie zastępuje fluid; dba o prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację; ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i natychmiast wtapia się w skórę.
DZIAŁANIE:
podkład Synergen: tutaj działanie kończy się jedynie na kryciu niedoskonałości skóry
krem BB Ziaja: wyrównuje koloryt skóry, ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia, działa matująco oraz redukuje błyszczenie skóry, normalizuje wydzielanie sebum, wygładza nierówności potrądzikowe naskórka, chroni przed promieniowaniem UV i fotostarzeniem, łagodzi oznaki zmęczenia, zapewnia skórze zdrowy wygląd.
MOJA OPINIA:
podkład Synergen: jako że był moim ulubieńcem, to nie mam żadnych zastrzeżeń; dobrze rozprowadzał się na skórze, natychmiast się wtapiał, dobrze krył niedoskonałości cery, odcień 01 był idealny dla mojej karnacji; minusem jego jest jedynie, że nie nadaje się na ciepłe dni.
krem BB Ziaja: lekki, rozprowadza się łatwo i natychmiast się wtapia w skórę, kryje niedoskonałości skóry, poprawia wygląd skóry, matuje, chroni przed promieniowaniem UV, wygładza oraz nawilża; odcień naturalny wpasowuje się w moją jasną karnację.

Wiem, że podkład a krem BB mają różne zastosowania, ale pomimo tego chciałam zrobić taki pojedynek ulubieńców ;-)
Pytanie do was, macie swojego ulubieńca w zakresie krycia niedoskonałości skóry twarzy?

ps. jak wam podoba się nowa odsłona bloga?

15 komentarze

  1. Podkład Synergen jest okropny więc nic dziwnego, że zły krem bb jest od niego lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest taki zły, przynajmniej dla osób które chcą lekko zatuszować niedoskonałości :-)

      Usuń
  2. Jak dla mnie kremy BB mają bardzo słabe krycie i jeszcze żaden z tych, których używałam, nie spełnił moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię kosmetyków z Ziai. Ja używam kremu BB z Garnier. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Korci mnie, żeby kupić ten krem BB Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialam kupić bb z ziai niestety odcienie dla mnie są zbyt ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze synergenu miałam kiedyś korektor no i byłam bardzo zadowolona. Z podkładów nie korzystam w ogóle ale jeśli kiedyś będę potrzebowała to na pewno skuszę się na któryś z powyższych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ostatnio zastanawiałam się na tym kremem od Ziai, ale czy go wybiorę to jeszcze nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O a ja właśnie dziś kupiłam ten krem zatem zobaczymy jego działanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziaja jest 100 razy lepsza od Synergen :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie samej kremy BB zawsze są lepsze;) chociaż używam podkładów i to wielu różnych to BB są lekkie i nie czuć przy nich jakby się nosiło maskę wiec na codzień są najlepsze!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ani tego, ani tego. Krem BB miałam tylko z Rimmela i był tragiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. u mnie był dobry, ale tylko na początku dopóki nie zaczęłam używać lżejszych wersji ;)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)