czy istnieje mężczyzna idealny?


Cześć.

mądry, odpowiedzialny, szarmancki, rycerski... można by wyliczać w nieskończoność. Jaki powinien być idealny mężczyzna? Czy taki w ogóle istnieje? Pisząc tego posta mam nadzieję, że niewielu facetów go przeczyta. Kilka dni temu przeglądając z nudów internet trafiłam przypadkowo na bloga męskiego Jestem facetem i o siebie dbam, znacie? Korzystając z okazji, że 10 marca przypada dzień mężczyzn - wszystkiego najlepszego chłopaki wam życzę - chciałam stworzyć portret mężczyzny idealnego, jakie cechy charakteru powinien mieć, a czego my kobiety nigdy nie zaakceptujemy. Zaczynamy :-)
Cechy charakteru jakie powinien mieć mężczyzna idealny to przede wszystkim musi być wierny, uczciwy, szczery, wyrozumiały, pewny siebie (wie czego chce), zaradny, potrafiący słuchać, prawdomówny.
Czy mężczyzna powinien dominować w związku? Mówi się, że głową rodziny powinien być mężczyzna, to fakt, ale to szyja tą głową kieruje. A szyją jesteśmy my - kobiety ;-) W ogóle to jestem zdania, że w związku decyzje powinno podejmować się razem, a nie osobno. Czy mężczyzna powinien być stanowczy? To zależy. Powiedziałabym tak, powinien wiedzieć czego chce.
Idealny mężczyzna powinien być dojrzały, odpowiedzialny i opiekuńczy. Musi umieć zadbać o swoją partnerkę. Romantyczny książę z bajki jak najbardziej pożądany, ale z umiarem. Mówimy STOP dziecinnym i niedojrzałym.
A co ze zdradą? Jak napisałam na samym początku musi być wierny, bo zdrady fizyczne są nie wybaczalne. Ewentualnie czasami mogą wystąpić szczególne wyjątki od reguły :)
Inne cechy pożądane:
- umiejętność gotowania
- brak uzależnień (papierosy, alkohol, gry, internet, hazard)
- mający szacunek do kobiet
- potrafi po sobie posprzątać
- liczy się ze zdaniem innych
- zadbany
- dający poczucie bezpieczeństwa
- mile widziana umiejętność grania na instrumencie
Warto pamiętać dziewczyny, że czasami należy zaakceptować małe wady, bo w końcu nikt nie jest idealny i każdy (nawet każda) z nas ma swoje wady, które można polubić :-)

Jaki jest Wasz typ mężczyzny?

Zapomniałabym o najważniejszym - MUSI KOCHAĆ ZWIERZĘTA, ZWŁASZCZA PSY!





8 komentarze

  1. Moim zdaniem mężczyzna idealny = Johnny Depp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacunek do kobiety to bardzo pożadana cecha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma faceta idealnego, każdy ma wady, ale jeśli je zaakceptujemy to z czasem przestaną być dostrzegalne:D Mój typ mężczyzny? kochający i oddany, lubiący moje "głupawki" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma idealnych ludzi, niezależnie od płci

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam prawie idealnego, ale zabrakło szacunku... więc jeśli o mnie chodzi szacunek na pierwszym miejscu, a reszta podlega negocjacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma ideałów, ale najważniejsze to akceptować wady u siebie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z moim ideałem żyje 20 lat i wierzcie ludzie wszystko wychodzi w praniu-życiu,to prawda nie ma ideałów,ale honor,zasady,dojrzałość emocjonalna(zrównoważenie) to mężczyzna prawdziwy powinien posiadać aa i jeszcze kulturę osobista:-]

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)