Young & Hungry


Cześć!
Korzystając z kilku tygodni wolnego mam zamiar obejrzeć kilka ciekawych i poleconych filmów. Od dawna chciałam obejrzeć serial Young & Hungry z Emily Osment. Muszę przyznać, że nie zawiodłam się, a cały pierwszy sezon obejrzałam w dwa dni, ponieważ składa się z krótkich 20-minutowych 10 odcinków. 
 Główną bohaterką jest Gabi, blogerka pisząca o jedzeniu. Pewnego dnia udaje się na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy na stanowisko kucharza w domu znanego młodego przemysłowca Josha. Gabi zostaje przyjęta na dzień próbny jako kucharka do zrobienia romantycznej kolacji dla Josha i jego dziewczyny. Jednak wszystko nie poszło tak jak trzeba. Dzięki pomocy Sofii, najlepszej przyjaciółki Gabi dostaje wymarzoną posadę.
Serial obfituje w zabawne momenty. Jest to zabawna komedia na zimowe długie wieczory.
Znacie? Oglądaliście? Ja czekam już na drugi sezon serialu, który ma pojawić się na wiosnę.

Oprócz oglądania filmów i seriali wieczorami postanowiłam stworzyć dla siebie małe wyzwanie, że w miesiącu luty codziennie wieczorem będę robić 30 brzuszków (10 zwykłych, 10 ze skrętem w lewo i 10 ze skrętem w prawo). A wy jakie macie plany na luty?

9 komentarze

  1. własnie widziałam kiedyś ten serial, ale się do niego nie zabrałam. Kończę akurat jeden, więc chętnie go obejrzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten serial wygląda ciekawie, może też obejrzę :-)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na luty mam plany takie, że na parę dni jadę dni jadę do Warszawy do chłopaka, a później w góry. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tego serialu, ale na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę looknąć, bo ostatnio jakoś nie mam co obejrzeć:/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)