sałatka z łososiem


Cześć!
Co u mnie? Ten tydzień minął mi już spokojnie bez żadnych egzaminów. Indeks oddany, teraz czekam na nowy semestr, który oficjalnie zaczyna się 18 lutego. Z tego co wiem, to w nowym semestrze (ostatni semestr) będę chodziła tylko raz w tygodniu na seminarium i pracownię magisterskie. Planów na weekend jako takich nie mam, standardowo w domu ;-) A Wy jakie macie plany na sobotę i niedzielę? Wiecie już co na obiad/kolację przyrządzicie, jeśli nie to mam dla was zdrową i pyszną - sałatkę z łososiem ;)
SKŁADNIKI
*mieszanka sałat z rukolą
*łosoś
*5 jajek
*pomidorki koktajlowe
*1 łyżka oleju
*1 łyżka wody
*przyprawa do sosu
PRZYGOTOWANIE
Jajka ugotować na twardo. Łososia ugotować na parze pod przykryciem. Następnie obrane jajka ze skorupki kroimy na ćwiartki, a łososia w kostkę. Potem wsypujemy sałatę do miski, dodajemy resztę składników: jajka, łosoś, pomidorki. Następnie przygotowujemy sos, który mieszamy pół na pół woda i olej i dodajemy ulubione przyprawy. Polewamy na sałatkę i mieszamy. 
Gotowe! Smacznego ;-)

Wciąż jeszcze możecie wysłać sms na mnie w konkursie Blog Roku. Głosowanie trwa do 10 lutego do godziny 12. Koszt jednego smsa to 1,23 zeta. Dochód przeznaczony jest na Fundację Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy.

13 komentarze

  1. Wygląda przepysznie. Uwielbiam sałatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam sałatka prezentuje sie wyśmienicie, musze ja koniecznie spróbować.

    Zparaszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com , u mnie książkowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na zdrową, smaczną sałatkę. Mam nadzieję, że niedługo sobie taką sprawię :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio odkryłam i pokochałam podkład Max Factor Skin Luminizer <3

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię łososia, ale samego, w sałatce bym już go nie zjadła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jestem uzależniona od tego typu sałatek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię łososia, pysznie wygląda i zdrowo ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)