lawendowy szampon do włosów przetłuszczających Ziaja


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lawendowego szamponu do włosów przetłuszczających. 
OPAKOWANIE:
Szampon jest zawarty w ciemnej butelce o pojemności 500 ml. Butelka ma korek z zamknięciem na klik. Sprawia to łatwość w dozowaniu. Szata graficzna nie jest zbyt bogata, jednak sprawiła, że sięgnęłam po niego.
CO PISZE PRODUCENT:
Szampon z ekstraktem z lawendy przeznaczony do mycia włosów przetłuszczających. Nie zawiera mydła.
  • działa łagodnie na skórę głowy
  • skutecznie oczyszcza włosy
  • zmniejsza przetłuszczanie włosów
  • wyraźnie przedłuża ich świeżość
  • dobrze się pieni, ma orzeźwiający i przyjemny zapach
MOJA OPINIA:
Konsystencja szamponu jest idealna, nie sprawia problemów z dozowaniem. Natomiast jeśli chodzi o działanie, to nie spełnił on wszystkich oczekiwań obiecanych przez producenta. Szampon faktycznie się dobrze pieni i łagodnie oczyszcza włosy. Dodatkowo ma przyjemny zapach, co sprawia że używanie go jest relaksujące. Producent napisał na opakowaniu, że jest to rodzinne opakowanie, a ja się z tym nie mogę zgodzić, ponieważ im dłuższe włosy tym więcej szamponu trzeba zużyć. Jeżeli użyjemy za mało, to nasze włosy na drugi dzień znowu są przetłuszczone. To wpływa również na wydajność szamponu, która dla osoby o długich włosach jest niska.
Cena: niska, już nie pamiętam, ale chyba ok. do 10 zł. Dostępność: Hebe bądź drogerie Ziaja. Czy kupię ponownie? Lawendowy nie, ale chciałabym wypróbować pokrzywowy. Z doświadczenia wiem, że to właśnie pokrzywa ma właściwości dla włosów przetłuszczających, a nie lawenda.

Stosowaliście już któryś z powyższych produktów, jakie są Wasze odczucia?

Ruszyło głosowanie sms w konkursie Blog Roku 2014. Jeśli podoba Ci się mój blog, to zagłosuj. Szczegóły w poniższej grafice. Dziękuję za każdy głos :)
Dochód z głosowania zostanie przeznaczony na szlachetny cel Fundację Dzieci Niczyje.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

6 komentarze:

  1. U mnie żaden szampon nie robi szału, więc jak najbardziej byłam zadowolona z lawendowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szampony Ziaja! Są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych szamponów, u mnie się nie sprawdziły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety - muszę codziennie myć włosy, nic się nie sprawdza, może ten wypróbuje, lubię produkty Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    By the way I am having a cute giveaway on my blog, you can win a lollipop necklace, I hope you join and If you do, good luck, I hope you win! <3

    Fashion gets Fierce.
    Fashion gets Fierce Giveaway.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam szamponów ziajki, mam mieszane uczucia do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)