10 urodowych trendów WIOSNA-LATO 2015


Cześć :)
Zima na razie trochę odpuściła, choć mam nadzieję, że nie wróci prędko. Wiosno przybywaj! Przygotowałam na dzisiaj krótki przegląd trendów urodowych, czyli jaki makijaż i fryzury będą pożądane w nadchodzącym sezonie. Ja cieszę się, że wciąż będą modne lekkie fale i plecione fryzury. Jestem ciekawa czy wam coś przypadnie do gustu:-)

Matowy nude na paznokciach

Malinowe usta

(pomadkę w tym kolorze można wygrać u mnie w rozdaniu, a więc zapraszam klik)

Plecione fryzury

(każda wersja warkocza będzie idealna)

Posklejane długie rzęsy

Zimny blond

Kreska retro

(czyli klasyka powraca; najlepszy będzie eyeliner, którym malujemy wzdłuż linii rzęs, a koniec kierujemy lekko do góry)

Brzoskwiniowy róż

Lekkie fale

Rozmyte smoky eyes

Miedziany odcień włosów

ps. zdjęcia pochodzą z wyszukiwania w google.pl

Który z powyższych trendów jest wam najbliższy?

13 komentarze

  1. Matowy nude na paznokciach zdecydowanie najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinowe usta to coś co uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nude był i jest zawsze popularny podobnie jak warkoczyki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. te posklejane rzęsy jakoś do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowe paznokcie są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowe usta i lekkie fale <3

    OdpowiedzUsuń
  7. brzoskwiniowy róż i nude na paznokciach to co dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matowy nude na paznokciach, o tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego Bloga w naszym katalogu jusTFashion. Zgłoś bloga na www.justfashion.pl i zdobądź większe grono odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie plecione fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wiedzieć, dzięki za podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)