Soraya Care&Control żel do cery trądzikowej



Cześć!
U mnie bez zmian :) Dzisiaj chciałam się podzielić moją opinią na temat pewnego przypadkowego zakupu (jeszcze zeszłorocznego) w Rossmannie.
 CO PISZE PRODUCENT:
Żel do mycia twarzy do cery trądzikowej. Wysoka skuteczność antybakteryjna potwierdzona badaniami. Już po jednaj minucie żel redukuje liczbę bakterii wywołujących trądzik o 100%
Aktywna formuła, którą zawiera produkt:
Salicylan sodu: pochodna kwasu salicylowego, który działa antybakteryjnie, odblokowuje ujście gruczołów łojowych, zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków.
Kwasy owocowe: usuwają martwe komórki naskórka, głęboko oczyszczają i odblokowują pory. Regularnie stosowane wygładzają cerę i rozjaśniają jej koloryt.
Graviola - superfruit: ten kwaśny owoc jest źródłem składników odżywczych, witam B1, B2 oraz C.
MOJA OPINIA:
(UWAGA! niektóre składniki mogą uczulać, może pojawić się efekt zaczerwienionej skóry).
Już sama konsystencja żelu jest dość rzadka, jeżeli za dużo nałożymy spływa, mało się pieni. Żel ma zapach owoców cytrusowych, można rzec kwaśny. Być może przez ten ostatni składnik zauważyłam u siebie lekkie zaczerwienie po zabiegu. Ostatnio jakoś nawet po zjedzeniu kwaśnego owocu takie objawy mam, może jestem uczulona na cytrusy :-) Co do działania, to właściwie nie mam żadnych zastrzeżeń. Produkt działa antybakteryjnie, zapobiega powstawaniu wyprysków. Jednak z zaskórnikami już tak dobrze sobie nie radzi. Skóra twarzy po zabiegu jest oczyszczona, matowa, wygładzona i rozjaśniona. Dostępność produktu: Rossmann. Cena: nie pamiętam dokładnie, ale ok. do 10 zł. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie nie! Czy polecam? Jeżeli macie problem z trądzikiem i nie macie uczulenia na cytrusy, jak najbardziej :)

Mieliście do czynienia z tym produktem, jak sprawdził się u was?

ps. Pewnie zauważyliście baner konkursu Blog Roku 2014, tak zgłosiłam mój blog w kategorii Lifestyle. Póki co trwa etap zgłaszania blogów do 3 lutego. Kiedy ruszy głosowanie sms poinformuję was ;)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

3 komentarze:

  1. Nie mam ani trądziku ani alegrii na cytrusy :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do produktów Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety totalnie się u mnie nie sprawdził. Po jego użyciu odczucie niedomycia, tak jakby produkt nie chciał się do końca zmyć, maział się na tearzy. Nie podrażnił mojej cery, nie uczulił i jest wydajny - to jedyne plusy, mało znaczące dla mnie plusy, bo przecież przede wszystkim miał głęboko oczyszczać...

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)