pomysły na walentynkowy prezent


Cześć :)

Niebawem walentynki, czyli święto zakochanych. Warto już dziś pomyśleć nad prezentem dla ukochanej osoby. Jeżeli nie macie pomysłu, to poniżej znajdziecie kilka sprawdzonych porad na prezent walentynkowy dla niej i dla niego.

#1 perfumy
To chyba najbardziej oklepany pomysł na walentynki. Zazwyczaj jak ludzie nie wiedzą co kupić to kupują perfumy. I tutaj mam dla was niespodziankę, ale o tym pod koniec postu.

#2 kino
Nie ma nic bardziej wyjątkowego niż wypad do kina we dwoje, najlepiej na romans lub komedie romantyczną. A w tym roku najwięcej osób zapewne pójdzie na "50 twarzy Greya". A po kinie kolacja bądź romantyczny spacer we  dwoje.

#3 biżuteria
Dobrym prezentem dla damskiej części jest coś z biżuterii, np. bransoletka bądź pierścionek czy kolczyki.

#4 zegarek
To praktyczny prezent dla każdego mężczyzny.

#5 kubek
Idealnym prezentem może być własnoręcznie udekorowany kubek na poranną kawę, wystarczy kupić zwykły biały (czysty) kubek i samemu go udekorować.

#6 płyta lub bilet na koncert ulubionej gwiazdy/zespołu
Twoja wybranka/twój wybranek marzy o płycie swojego idola bądź uczestnictwie na koncercie, pomysł idealny.

#7 książka
Dla mola książkowego idealnym prezentem będzie książka.

#8 portfel
Podobnie jak zegarek, portfel to również praktyczny prezent dla każdego mężczyzny.

#9 kwiaty lub pluszowy miś/serce 
Każda kobieta kocha kwiaty.

#10 weekend we dwoje
Dobrym rozwiązaniem dla zapracowanych par jest relaks w SPA bądź aktywny wypoczynek w górach.

Mam dla Was kod rabatowy do perfumerii link klik Wybór perfum jest duży, zarówno wśród perfum damskich jak i męskich w atrakcyjnych cenach. Perfumeria oferuje ekspresowe wysyłki kurierem (koszt dostawy 12 zł), wysoka jakość usług, bezpieczeństwo zakupów oraz częste promocje. Perfumeria oferuje również do każdego zamówienia próbkę perfum gratis.
Perfumeria oferuje najbardziej znane marki perfum takie jak Calvin Klein, Giorgio Armani, Gucci, Versace, Lacoste, Christian Dior, Hugo Boss, Burberry, DKNY i wiele innych. Na stronie perfumerii znajdziecie także inne kosmetyki codziennego użytku jak żele pod prysznic czy dezodoranty.
Kod rabatowy: WALENTYNKI2015
Kod rabatowy ważny jest od 26.01.2015 do 01.02.2015.
Rabat nie dotyczy produktów przecenionych, objętych promocją oraz nie łączy się z innymi rabatami.
Jak wykorzystać kod?

Macie już prezenty dla swoich połówek?

12 komentarze

  1. Ja jak co roku walentynki spędzę samotnie, gdybym miała chłopaka nie mam pojęcia, co bym mu dała w ten dzień, ale ja sama bardzo chciałabym dostać jakąś biżuterię, lub po prostu spędzić z nim cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż nie mam pomysłu :( Chyba rzeczywiście kupię perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. możliwości jest wiele ważne by było to z miłości a nie przymusu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja podarowałam mojemu lubemu już chyba wszystko co się da, dlatego z każdym kolejnym świętem mam problem z prezentem dla niego. a tu niedługo urodziny :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Walentynki mogłyby nie istnieć, nie mam swojej walentynki może dlatego też tak negatywnie do tego podchodzę.

    Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o bieliźnie koronkowej kontra sportowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. My spouse and I stumbled over here different web address and thought I might as well check things
    out. I like what I see so now i am following you. Look forward to looking into your web page repeatedly.


    Here is my website :: home improvement diy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjazd we dwoje to chyba najlepszy pomysł w tym roku dla mnie i mojego chłopaka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły wezmę je pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cale szczescie mam to juz za soba :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy oklepane? Może i tak, ale Walentynki to ogólnie oklepane święto :D My z moim mówimy sobie co byśmy chcieli dostać i ja właśnie zażyczyłam sobie perfumy, a mój facet taką bluzę http://unhuman.pl/product-pol-35067-El-Polako-Gothic-Bluza-Granatowa.html bo on lubuje się w takim stylu. I wszyscy są zadowoleni :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)