ochrona obuwia przed deszczem i brudem


Cześć!
Znowu długo nic nie pisałam na blogu, ale niestety styczeń jeszcze taki będzie, bo zbliża się koniec semestru, a co za tym idzie sprawdziany, egzaminy, prace zaliczeniowe... Ja już mam napisane prace zaliczeniowe, zostały mi jeszcze drobne poprawki tekstu i formy. A wszystko na środę ;-)
Dzisiaj chciałam się podzielić opinią na temat produktu do ochrony obuwia przed deszczem, szczególnie zamszowego. Śniegi topnieją, deszcz pada, więc na dworze jest chlapa (nie lubię tego ani moje buty też). Kupiłam ten produkt w zeszłym roku jakoś na jesień w Biedronce, ale w innych sklepach też widziałam np. w Kauflandzie. Wystarczy, że nowe buty spryskacie tym sprayem, a woda i zabrudzenia nie będą się wchłaniać do buta. Po lekkim strzepnięciu buty są jak nowe. Czynność trzeba powtarzać co 2 tygodnie. Koszt ok. 10-15 zł, ale dokładnie nie pamiętam. Polecam :-)
Używacie podobnych produktów do ochrony obuwia?
Na koniec piosenka, która ostatnio chodzi mi po głowie :-)

"To nie prawda, że w gwiazdach zapisany jest nasz los.
Przecież każda sekunda może przynieść i zabrać coś.
Nie poluję na szczęście, ale chwyta mnie idąc pod wiatr.
Jeśli tylko zapragniesz u Twych stóp będzie cały ten świat....
Mam tak jak Ty swoje małe tajemnice
Znam tak jak Ty słowa za, które się wstydzę
Mam tak jak Ty swoje małe, jasne niebo
Wierzę jak Ty, że nie obróci się w piekło..."

13 komentarze

  1. Też używam czegoś takiego do butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam, a w sumie przydałoby się :) taka chlapa jest najgorsza :/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ta piosenkę Eweliny :)
    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post, szczególnie teraz, jak ciągle pada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie też to kupie bo teraz by się przydało :)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam produkt i również mogę polecić innym :) Sprawuje się bez zarzutów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio używam wosku do obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Ewelinę i jej muzykę. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimą to coś idealnego dla naszych butów - i niejednokrotnie ratunek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze zapominam używać takich rzeczy, potem buty mi przemakają i tyle z nich miałam pożytku :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam i się sprawdza!

    Zapraszam na mój ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/karmelowy-paszcz-trapery-fee-wear-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam past z impregnatem. Kupiłam kiedyś na sarenzie. Bardzo je lubię, bo gdy zaczyna czerń zmieniać się w szarawą czerń ona przywraca mu pigment - na dłużej niż zwykła pasta. I nawet maskuje niektóre przetarcia ;d

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)