kombinezon w roli głównej


Cześć:)
Przeglądając lookbooki znanych sieciówek na wiosnę lato 2015 zauważyłam kombinezony, co prawda nie są one żadną nowością, bo już się pojawiały. Mnie nie przekonuje ten typ garderoby, to  jednak mnie zainspirowały i stworzyłam na polyvore 3 stylizacje. Tylko czy każdy może nosić kombinezony?
Kombinezon to wyjątkowo wymagający krój. Niestety nie jest zbyt korzystny dla kobiet niskich, ani zbyt krępych, ponieważ ten fason dość mocno podkreśla kształt sylwetki. Krągłe i niskie osoby mogą wyglądać w nim jak małe dziewczynki. Wysokie kobiety mogą bez obaw zaopatrzyć się w kombinezon na nadchodzący sezon. Jednak należy pamiętać o pewnych zasadach.

  • Dla wyjątkowo smukłych pań o chłopięcej sylwetce dobre będą wzorzyste kombinezony z lejących się, delikatnych tkanin. Jeśli dodatkowo będą miały wcięcie w talii stworzą piękne, kobiece krągłości.
  • Kobiety z wyraźnie zaznaczoną talią, biustem i biodrami powinny wybierać jednolite kombinezony. Warto też, by postawiły na sztywniejsze materiały, które będą trzymały w ryzach ewentualny tłuszczyk.


stylizacja 137
Stylizacja 1
w wersji eleganckiej ze szpilkami i torebką, a w wersji luźnej z białym topem, płaskie obuwie
kombinezon - Wolf and Badger
naszyjnik - River Island
torebka - Mulberry.com
stylizacja 138
Stylizacja 2
"bogata" dziewczyna
kombinezon - farfetch.com
kolczyki  - dollskill.com
naszyjnik - Jules Smith Triple Triangle

stylizacja 139
Stylizacja 3
na co dzień, na zakupy
kombinezon  - net-a-porter.com
buty - daniel foot wear

Lubicie kombinezony?

5 komentarze

  1. Dziś widziałam taki prosty czarny kombinezon i poważnie się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jeansowe ogrodniczki to jest to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kombinezonów mam słąbość od dobrych dwóch lat. Tylko problem z nimi jest taki, że musi być idealnie dobrany, ja wciąż szukam swojego ideału ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio poluję na kombinezony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ogrodniczki!
    Co powiesz na obs za obs na blogu (nie na google ) Zacznij pierwsza a na pewno się odwdzięczę
    <3 <3 Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)