czekoladowa rozkosz za kilka złotych


Cześć!
Co prawda na mojej uczelni jeszcze sesja na dobre się nie zaczęła, to ja już jestem po egzaminach. W następnym tygodniu pozostały mi tylko wpisy do indeksu. Przynajmniej mam taką nadzieję, bo jakoś tak szybko to poszło w tym semestrze. A jak tam u Was?

Przechodząc do tematu posta, chciałam się podzielić z Wami opinią - czekoladowego żelu pod prysznic znanej marki z Biedronki BeBeauty. Nie wiem, czy jeszcze można ją kupić w Biedronce, bo ja kupiłam bodajże podczas jakiejś akcji kosmetycznej w ubiegłym roku.
OPAKOWANIE:
Żel zawarty jest w plastikowym opakowaniu z pompką o pojemności 750 ml. Minusem jest np. to, że nie widać, ile jeszcze pozostało.
KONSYSTENCJA I ZAPACH:
Żel ma kremową beżową konsystencję. Nie za rzadki ani gęsty, choć mógłby być odrobinę rzadszy. Wyczuwalny jest lekki zapach czekolady, który utrzymuje się zaledwie do 15 minut po. Mało się pieni.
DZIAŁANIE:
Ekstrakt z kakao zawarty w formule żelu ma właściwości przeciwutleniające i tonizujące, doskonale pobudza krążenie i pomaga usunąć toksyny. Regularne stosowanie żelu przywróci twojej skórze blask i sprawi, że stanie się ona jedwabiście gładka, miękka i cudownie nawilżona.
 MOJA OPINIA:
Żel można stosować zarówno pod prysznic i jako płyn do kąpieli. Skóra faktycznie jest miękka i gładka, jednak na pewno nie "cudownie" nawilżona, jak to określił producent. Nie wiem co miał na myśli producent pisząc "pomaga usunąć toksyny", jeśli brud z całego dnia, to faktycznie usuwa, ale nie jest to tylko zaleta powyższego żelu, bo zwykłe mydło również usuwa brud. Muszę przyznać, że trochę się rozczarowałam tym produktem. Mało się pieni, trzeba więcej żelu, żeby wytworzyć więcej piany. A co za tym idzie, przy stosowaniu przez więcej osób szybko się kończy. Cieszę, że mogłam wypróbować mój pierwszy czekoladowy kosmetyk, jednak będę musiała poszukać wśród innych marek.
SKŁADNIKI:
(dla zainteresowanych)

Mieliście do czynienia z tym żelem? 

Znacie jakieś inne produkty czekoladowe do kąpieli?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Super,muszę wypróbować ten żel

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie udało mi się go dopaść :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję malinową i rzeczywiście mogłaby się troszkę bardziej pienić ale ogólnie bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym go powąchała :p :)
    u mnie zaczyna się sesja w poniedziałek i czekają mnie 4 egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam czekoladowy zel po prysznic, pewnie bym go zjadła

    Zapraszam do mnie na lap-stajla.blogspot.com, u mnie recenzja kosmetyków z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktu ani firmy - choć jakoś czekolada nie dla mnie jeśli chodzi o kąpiel - wole wanilie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego żelu i raczej będę go unikała :) Miałam kiedyś żel z Farmony czekoladowy i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie w biedronce są inne wersje, to była limitowana edycja :-)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)