Wesołych Świąt!


Cześć!
Choinka już stoi w dużym pokoju od wczoraj. Jest ta sama co w zeszłym roku tylko kilka bombek i śnieżynek jest nowych. A jak wyglądają wasze choinki, też są tak kolorowe czy postawiliście na jeden kolor? Jeśli mowa o potrawach to od zeszłego roku nic się u mnie nie zmieniło, tradycyjnie będzie barszcz z uszkami, karp, łosoś, dorsz, kapusta z grochem, makówki itd. 
Jutro Wigilia Bożego Narodzenia, a więc korzystając z okazji chciałam wam moim czytelnikom złożyć życzenia. Życzę spokojnych, radosnych świąt spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, żeby każdy dzień był wyjątkowy. Życzę żebyście odpoczęli, zwolnili oddech, nabrali dystansu do wszystkiego co nas otacza. Życzę wspaniałych chwil przy śpiewaniu lub słuchaniu kolęd, dużo śmiechu, bo śmiech to zdrowie, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności w nadchodzącym nowym roku :-)

a tak prezentuje się w całości....
dla porównania zajrzyjcie do postu z zeszłego roku klik
Robiąc porządki na święta znalazłam moje 2 kule śnieżne, w tym jedna z pozytywką. Uwielbiam jak w środku pada śnieg.
Znana wszystkim "gwiazda betlejemska" niestety już tylko na zdjęciu, bo było robione na początku grudnia.
W związku z tym, że jest to ostatni post w tym roku, to chciałabym wam również życzyć udanej, szampańskiej i przede wszystkim bezpiecznej zabawy sylwestrowej. Do napisania w nowym 2015 roku!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

12 komentarze:

  1. Moja choinka jest bardzo kolorowa, kilka godzin temu ją ubrałam. Wzajemnie wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. choinka wygląda uroczo! wszystko idealnie dobrane, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna choinka. Ja mam choinkę ręcznie robioną, ale nie przeze mnie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem, kiedy Cię tutaj odwiedzam, widzę zmieniony wygląd bloga, który za każdym razem jest coraz ładniejszy. Choinka oczywiście równie piękna! Na ten ostatni dzień życzę Ci radosnego świętowania w gronie rodziny. Przy okazji zapraszam do siebie, pozdrowienia!

    moje-kolorowe-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna choinka :) taka kolorowa. U mnie w tym roku nie było choinki bo papuga w tamtym roku zrzucała bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie i ja Tobie życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam choinkę we wszystkich kolorach :)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)