seria Ziaja oczyszczanie liście manuka - czy została moim ulubieńcem?


Cześć!
Co tam u mnie? Koniec roku oznacza nie tylko zbliżające się święta, ale również zbliżający się koniec semestru na uczelni, czyli zaliczenia i egzaminy. Póki co egzaminy mam dopiero pod koniec stycznia, to na razie muszę napisać rys fizyczno-geograficzny i przemiany środowiska odnośnie pracy magisterskiej, dodatkowo mam jeszcze kilka innych projektów. To tyle jeśli chodzi o szkołę. Co robiłam poza uczelnią? W sobotę byłam na jarmarku świątecznym w Mysłowicach, gdzie kupiłam pierzastą choinkę i 2 kartki świąteczne ręcznie robione (pokażę w następnym poście). Ogólnie było super. Było kilkanaście straganów, były występy dzieci i spotkałam mikołaja (niestety nie mam zdjęcia). W następnym tygodniu podobny jarmark będzie w moim mieście. A jak wy spędziliście miniony tydzień?
Ziaja seria oczyszczanie dla cery normalnej, tłustej i mieszanej z ekstraktem liści Manuka o działaniu antybakteryjnym:
żel-peeling: zawarty jest w przeźroczystym opakowaniu z pompką, dozowanie nie sprawia problemu; konsystencja jest średnio gęsta, podczas zabiegu czuć lekki peeling, dzięki czemu pomaga oczyścić zatkane pory; zawiera ściągająco-normalizujący zinc-coceth sulfate.
co pisze producent i moja ocena:
-oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum > 5/6
-pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka > 5/6
-wspomaga redukcję zaskórników > 6/6
-działa nawilżająco i łagodząco > 5/6
-poprawia wygląd powierzchni skóry >6/6
tonik: podobnie jak żel-peeling zawarty jest w przeźroczystym opakowaniu, dzięki czemu widać ile jeszcze pozostało, pierwszy raz spotykam się z takim dozowaniem w sprayu, jednak jest ono korzystne, bo nie wyleje się za dużo; zawiera ściągająco-łagodzący glukonian cynku, złuszczający kwas migdałowy, nawilżający kwas laktobionowy, łagodząca prowitamina B5;
co pisze producent i moja ocena:
-łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu > 6/6
-działa ściągająco na rozszerzone pory skóry > 5/6
-zawiera organiczne kwasy o działaniu mikro złuszczającym > 6/6
-wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych > 5/6
pasta: zawarta w tubce z zakrętką; konsystencja jest gęsta, jednak nie sprawia problemu przy dozowaniu, zawiera drobny peeling, który pomaga oczyścić skórę twarzy z zaskórników i innych zanieczyszczeń; zawiera ściągająco-normalizującą zieloną glinkę i aktywną bazę myjącą;
co pisze producent i moja ocena:
-odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum > 6/6
-ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające > 5/6
-zapobiega powstawaniu zaskórników > 5/6
-przeciwdziała tworzeniu niedoskonałości skóry > 5/6
Na zakończenie dodam jeszcze, że produkty te nie uczulają, przy najmniej w moim przypadku nie pojawiła się po zabiegu zaczerwieniona skóra, dlatego z pewnością kupię ponownie; przygotowują do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych; wydajne i niska cena ok. 10 zł za każdy produkt.

Jakie są wasze opinie na temat serii Ziaja Manuka?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

8 komentarze:

  1. Nie próbowałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej serii, ale ogólnie bardzo lubię Ziaję za dobrą jakość i niskie ceny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka kosmetyków z tej serii i uwielbiam ją, najbardziej polubiłam się chyba z pastą do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żel-peeling mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępny w hebe albo w drogeriach ziaji ;)

      Usuń
  4. Cześć Justynko!!!
    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu :)
    Zdaje się, że studiujesz na tej samej uczelni, na której i ja swego czasu robiłam magisterkę :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sobotę kupiłam zestaw tej serii i jestem ciekawa jak mi się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musimy przetestować tę serię bo bardzo lubimy kosmetyki Ziaja :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)