Prezenty świąteczne, które możesz zrobić sam - D.I.Y.


Cześć :)
Mamy już grudzień, na dworze pojawiły się już pierwsze przymrozki (ba, nawet gdzie nie gdzie pojawił się już śnieg). Za kilka dni będą Mikołajki, a za kilka tygodni Święta. To czas najwyższy, aby pomyśleć o prezentach dla najbliższych. Prezenty można kupić, ale również zrobić samemu, wystarczy tylko duża wyobraźnia i kreatywność i zdolności manualne. Nie wszystkie pomysły są trudne w wykonaniu, więc myślę, że kto będzie chciał to znajdzie coś dla siebie. Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu ;-)
ps. przy niektórych punktach dodałam link do źródła jak zrobić.

1. Jeśli lubicie i potraficie szydełkować, to zawsze możecie zrobić praktyczne etui na telefon bądź czapka, szalik, komin.
2. Co prawda sklepowe półki uginają się od różnych kalendarzy i organizerów na nowy rok, ale można zrobić samemu sobie swój własny organizer. Dokładną instrukcję znajdziecie tutaj.
3. Każda mała księżniczka, która lubi bawić się lalkami ucieszy się z domku dla lalek, ale nie takiego ze sklepu gotowego, lecz ze starych kartonowych pudeł, jeżeli tylko ładnie je ozdobimy. W tym zadaniu liczy się kreatywność. klik
4. Futerka są teraz na topie, a więc dobrym pomysłem na prezent dla fashionistki może być futerkowy breloczek do kluczy.
5. Jeśli macie artystyczną duszę i lubicie malować możecie narysować własnoręcznie obraz. Taki prezent będzie idealny dla miłośnika sztuki.
6. Podaruj bliskiej Ci osobie własnoręcznie ozdobiony kubek na poranna kawę lub herbatę.
7. Ulubiony cytat jako obraz na ścianę. Każdy z nas ma jakieś swoje ulubione zdanie motywujące, więc to dobry pomysł na uwiecznienie tego, w ten sposób, żeby np. jak codziennie rano wstając z łóżka był widoczny. klik
8. Bransoletka nieskończonej przyjaźni idealnym pomysłem na Gwiazdkę dla siostry, przyjaciółki bądź przyjaciela. klik
9. Pachnące mydełka własnej roboty będą dobrym prezentem dla osoby, która uwielbia piękne zapachy i kąpiele w wannie. klik
10. Ramki na zdjęcia z patyków jako ciekawa ozdoba na ścianę.

11. Praktyczny stojak na biżuterię dla modnej elegantki. klik
12. Dla miłośników świec dobrym prezentem będzie domowa świeczka z suszonymi kwiatami, która będzie świetną dekoracją na każdym stole i w pokoju. klik
13. Ogródek w filiżance? Dość oryginalny pomysł, ale czemu nie. klik
14. Drewniane łyżki wystarczy ozdobić kolorowym materiałem i już mamy gotowy prezent dla pasjonatki/pasjonata dobrej kuchni.
15. I znowu coś dla miłośników świec... proste w wykonaniu drewniane pomalowane podstawki na świeczki, które ożywią każde wnętrze. klik
16. Dla pasjonatów nauki i astronomii... układ słoneczny... klik
17. Ostatni, chyba najlepszy prezent (wg mnie) zimowa kula śnieżna. klik

zBLOGowani.pl

Wolicie dostawać czy dawać prezenty oraz czy sami robicie prezenty czy idziecie na łatwiznę i kupujecie?


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

14 komentarze:

  1. Czasami wystarczy troche kreatywnosci, aby robic wymarzony prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły na prezenty i to za niską cenę. Wystarczy trochę chęci i umiejętności. Najbardziej podoba mi się etui na telefon.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze prezenty to te dawane od serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty, uwielbiam diy :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :) potrzeba trochę wolnego czasu i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ostatni pomysl rzczywiscie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wlasnie, jak tyllko umialabym szydelkowacto zrobilabym wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie robione prezenty. Po prostu uwielbiam.. Mają zupełnie inną wartość jak te, które kupujemy w sklepie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfaniejsze są takie prezenty bo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam dostawać prezenty zrobione własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robimy mikołajki w zastępie i nie wiem co zrobić zadtępowej (bo ją wylosowałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy co dana osoba lubi bądz potrzebuje ;-)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)