Christmas Tag


Cześć!
Święta już za tydzień. Od poniedziałku trwa jarmark świąteczny w centrum mojego miasta ;) Dzisiaj chcę wam trochę opowiedzieć o tradycjach świątecznych u mnie w domu. Zapraszam, więc do poczytania :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania do świąt zaczynam miesiąc przed świętami, gdzie w tym czasie pomagam w sprzątaniu mieszkania, sprzątam swój pokój, a potem dekoruję. Poniżej możecie zobaczyć choinkę na moim biurku oraz 2 kartki świąteczne, które kupiłam na jarmarku świątecznym.
ps. a małpka to mój prezent mikołajowy ;) Dostałam również aparat Nikon Coolpix L29, którym mogę robić zdjęcia na bloga (pierwsze 3 zdjęcia robiłam właśnie aparatem).
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak
3. Jak wygląda Boże Narodzenia w Twoim domu?
Wigilię spędzam w małym gronie z rodzicami, dopiero w święta przychodzi do nas mój brat z rodziną.
4. Ulubiony zimowy napój?
Kakao.
5. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nie mam ulubionego koloru.
6. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Jest wiele filmów o tematyce świątecznej, więc pominę Kevina i podam wam tytuły ciekawych filmów na święta.
Renifer Niko ratuje święta, Przyjaciel Świętego Mikołaja, Świąteczne Psiaki, Listy do M., Sylwester w Nowym Jorku - opisy filmów znajdziecie tutaj
Parę dni temu oglądałam drugą część Renifer ratuje brata, którą także polecam ;)
7. Jakie są twoje ulubione świąteczne kolory?
Czerwony.
8. Czy lubisz spędzać święta w piżamie czy ubierasz się jakoś specjalnie?
Nigdy nie spędzam dnia w piżamie, a święta to czas wyjątkowy, więc tym bardziej staram się, żeby moja stylizacja była w miarę świąteczna, ale również komfortowa.
9. Jeśli miałabyś kupić prezent tylko dla jednej osoby kto by to był?
mama
10. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
U mnie w domu otwieramy prezenty po kolacji wigilijnej.
11. Co lubisz robić w czasie przerwy świątecznej?
Święta to dzień wolny od pracy i szkoły, więc wtedy jest czas na wszelkie przyjemności. Dla mnie to są zimowe spacery, zimowe wieczory z książką, filmem bądź muzyką i gorącą herbatą lub kakao. Święta to także czas spotkań rodzinnych.
12. Co chciałabyś dostać na święta?
moja wishlista
1. Tangle Tanzer - najlepiej w kolorze niebieskim lub fioletowym
2. zegarek na białym pasku
3. broszka - od dawna poszukuję jakiejś ciekawej broszki do koszuli; właściwie to taki wspólny prezent na wymianę z mamą :)
4. książki - najbardziej pożądana to "Gwiazd naszych wina", mogą też być "Zostań jeśli kochasz" i "Niebo istnieje... naprawdę".

13. Ulubiony świąteczny zapach?
zapach pomarańczy
14. Ulubione świąteczne danie?
Najbardziej lubię barszcz z uszkami ;)
15. Ulubiona świąteczna piosenka?


Teraz wy napiszcie w komentarzu, jak wyglądają wasze święta?  :)

21 komentarze

  1. świetna ta choinka z piór! :)
    I widać różnicę przy zdj robionych aparatem a kom. :)
    Książkę gwiazd naszych wina bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co roku spędzałam Wigilię u mojej babci. W tym roku będę miała jednak dwie wigilie - jedną z teściami, a drugą z moimi rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam Kevina na święta (kto nie?), a pod choinkę też chciałabym mieć tę szczotkę. Hmm, broszka to również fajny pomysł i ostatnio znowu się nimi zainteresowałam. Też podczas zakupów myślę o podziale z mamą, często nosimy te same dodatki.
    Jestem z okolic Sosnowca, jaki świat mały. ;)
    Pozdrawiam, http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też prezenty otwiera się po kolacji. Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta choinka z piórek na tych pierwszych zdjęciach.
    Co do świątecznych filmów, ja pamiętam jak kiedyś uwielbiałam oglądać bajkę o Rudolfie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też prezenty otwieramy po kolacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę taką choinkę! Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta choinka bardzo fajna:) u nas w domu też otwiera się prezenty po kolacji wigilijnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna choinka! Uwielbiam piosenkę "Jest taki dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie notka też w klimacie - ze świątecznymi piosenkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta choinka z piórek od razu zwróciła moją uwage :) świetna :>
    klikniesz u mnie w link w poście? byłabym wdzięczna... smaajll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo, każdy lubi Last Christmas :) no i zapah pomaranczy :) chociaz mnie bardziej mandarynki sie kojarza!

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalną masz choinkę :) fajny tag.
    A ja w tym roku święta mam trochę rozbite moja mama wyjechała do chorej babci do Francji, więc w tym roku więcej czasu spędzę z rodziną K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna choineczka z piórek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny blog i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda ta choinka z piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja najbardziej lubię zapach goździków i cynamonu w święta ;d;d
    I też zaczynam przygotowania na miesiąc przed powoli sprzątając, dzięki temu w ostatnich dniach nie ma nerwówki ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. MEga choinka, ekstrawagancja to najlepszy sposób na świąteczną rutyne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka naprawdę ciekawa:)
    Musiałabym sama sobie spróbować taką zrobić na przyszłe święta:) Tyle, że białą :)
    Sama uwielbiam takie małe dekoracje!:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)