TAG Wolałabyś... ?


Cześć :)
Piątek początek weekendu. Rozpocznę go dziwacznym tagiem "Would you rather?", czyli na polskie Wolałabyś... Miłego czytania :)

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, bez makijażu?
- Na co dzień się nie maluję, wręcz robię to bardzo rzadko, bardziej dbam o włosy, więc nie wyobrażam sobie wyjścia z domu z nieułożonymi włosami.
2. Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu czy po każdym kroku w przód ukłuć się w palec?
- Dziwne pytanie, ale chyba bardziej to drugie ;-)
3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w Rossmann czy Hebe?
- Zdecydowanie Rossmann, choć w Hebe byłam niedawno pierwszy raz :)
4. Wolałabyś ogolić sobie brwi czy rzęsy?
- Sama nie wiem, nie wyobrażam sobie ani jednego ani drugiego, może jednak brwi?
5. Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
- Mój głos jest cichy, więc nawet teraz bardziej szepcze niż krzyczę. Jednak krzykiem nigdy nic nie załatwimy, zawsze trzeba spokojnie umieć porozmawiać, nie ważne czy z dzieckiem czy z drugim człowiekiem.
6. Wolałabyś być spalona czy pogrzebana żywcem?
- Temat palenia zwłok jest dyskusyjny. Ja sama nie wiem czy w przyszłości chciałabym być spalona czy pochowana tradycyjnie, ale na pewno nie chciałabym być pogrzebana żywcem.
7. Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić?
- Trudne pytanie. Czasami chciałabym nie słyszeć pewnych rozmów, więc chyba to pierwsze.
8. Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?
- Jak każdego z nas ciekawi mnie co będzie w przyszłości, ale bardziej wolałabym cofnąć się w czasie, żeby pewne momenty przeżyć jeszcze raz.
9. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon?
- Telefonu nie oddam, ale jakby ktoś chciał mój stary zepsuty laptop, to piszcie hihi ;-)
10. Wolałabyś zostać pozbawiona dostępu do youtube'a czy twitter'a?
- Kiedyś używałam twittera, ale było to dość rzadkie, że w końcu skasowałam to konto definitywnie, więc sama pozbawiłam się dostępu do twittera i nie żałuję, bo facebook lepszy :)
11. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
- Jak to mówią włosy odrosną, a farbowanie włosów niszczy włosy, więc to pierwsze.
12. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
- Zawsze lubiłam loki, fale, warkocze, więc raczej to drugie.

13. Wolałabyś wyjść z domu z źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
- Gdy źle nałożę podkład zawsze mogę poprawić, więc raczej to pierwsze ;)
14. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
- Nie przepadam za spodniami Hammera, ale z dwojga złego, to już bardziej wolałabym je założyć niż obcisłe szorty kolarskie, przynajmniej są wygodne. Jedynym minusem spodni MC Hammera jest to, że skracają nogi.

Ciężko było, ale jakoś dobrnęłam do końca tagu.

Jestem ciekawa jak wy byście odpowiedzieli na powyższe odpowiedzi?



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. Postaram się za jakiś czas zrobić ten tag na swoim blogu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, chciałabym również od czasu do czasu pisać coś w tym stylu, ale zawsze mi wylatuje z głowy. Nie ze wszystkimi odpowiedziami się zgodzę, chociażby 4, 12, 13. ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha dobry tag! Ja to chyba jednak wolałabym chyba chodzić do tyłu :D trwała w stylu lat 80 - why not?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tag jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten tag. U mnie na blogu także on jest. Więc serdecznie zapraszam :)))
    http://smilestatiooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. Zapraszam do mnie, u mnie też on jest ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beznadzieja

      Usuń
    2. nie wiem głupie to

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)