przegląd kurtek fall/winter 2014/15


Cześć!

Listopad to ostatni moment, żeby pomyśleć o wierzchnim nakryciu na zimę. Przygotowałam dla Was przegląd kurtek zimowych, zarówno z polskich sklepów, jak i zagranicznych. W sezonie jesień-zima 2014/2015 królują tzw. puchówki, parki, płaszcze, kamizelki. W różnych wzorach, fasonach i kolorach. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Przeglądając te wszystkie strony sama zakochałam się w kilku z nich, trochę szkoda, że w tym roku nie planuję zakupu nowej kurtki. A Wy macie już kurtki na zimę?

H&M



Sheinside

Choices

 Oasap


ps. w dniach 7-16 listopada br. w Fashion House Outlet Centre w ponad 120 sklepach odbędzie się długi tydzień za pół ceny, gdzie do wyboru znajdziecie największy wybór markowych ubrań za pół ceny, sprawdźcie gdzie znajduje się najbliższy Fashion House w waszej okolicy.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

19 komentarze:

  1. W tym roku nie szukam kurtki zimowej. Na szczęście mam z zeszłego roku, buty też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, w zeszłym roku kupiłam parkę i jeszcze posłuży mi przynajmniej przez 2 lata ;)

      Usuń
  2. Do gustu zdecydowanie najbardziej przypadły mi te oferowane przez sklepy Choies i Oasap! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcze z Oasap i Reserved są idealne ♥ bardzo bym chciała mieć wszystkie ;D
    http://MISGUIDEDFASHION.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na zimę swoją granatową parkę, którą kupiłam w styczniu :) z tych co pokazałaś podobają mi się kurtki z Reserved ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kurtkę z h&m, która jest na zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie jestem w poszukiwaniu ciepłej, niebanalnej puchowej kurtki na zimę . Może coś znajdę w twoich propozycjach. Dzięki !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co roku mam problem ze znalezieniu ciekawej kurtki bądź płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka pozycji mi sie bardzo podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już kurtkę, z której jestem bardzo zadowolona. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kurteczki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. błękitny płaszczyk sliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku kupiłam sobie kurtkę z baranka i kamelowy płaszcz i chyba na więcej odzień się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja juz na szczęście kurtkę na zimę zakupiłam i jestem bardzo zadowolona z wyboru ;) jednak Twój przegląd kurtek jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre kurtki całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne kurteczki,aż trudno się zdecydować która najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie kupiłam ani kurtki ani płaszcza, ale właśnie mam zamiar :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)