OOTD by life student



Cześć!
Polska złota jesień już za nami, powoli jesień dobiega końca. Trochę szkoda, ale zima na swój sposób również może być piękna, pod warunkiem że spadnie śnieg na święta. W związku z tym, że mam trochę mało czasu postanowiłam wstawić post ze stylizacjami ze strony polyvore. Mam nadzieję, że w wkrótce uda mi się wstawić nowy nagłówek ;-)
Pierwsza stylizacja dla fanek kropek (typowy zwyklak), a druga dla elegantek z modnymi w tym sezonie rajstopami ombre. W tle możecie usłyszeć wykonanie nowej piosenki przez Cleo - Sztorm.

Którą stylizację wybieracie?


ps. jeśli chcesz poznać skąd są poszczególne produkty dobrane do stylizacji, wystarczy kliknąć w ową stylizację ;)
stylizacja 136

stylizacja 135



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. ja wybieram stylizację z szpilkami bordo :-))
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. obie świetna, ale bardziej w mój gust uderza druga.
    super cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby kończy się jesień, a zimy nie widać. tak bardzo bym chciała już śnieg!!! <3
    Pozdrawiam www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zestaw pierwszy. Lubię wygodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne ubrania na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy bardzo fajne :) też mam nadzieję, że na święta spadnie śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna kurtka jest piękna i wygląda na ciepłą

    pozdrawiam, http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Ta druga stylizacja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)