Życie przemija


Cześć :-)
Na początku chciałam wam podziękować za komentarze pod ostatnią notką. To dla mnie ważne, że czytacie i komentujecie. Dzisiejszy dzień skłania do refleksji nad życiem, czy idziemy w dobrym kierunku.
Dzień Zaduszny, inaczej Zaduszki, to dzień spokojny, refleksyjny, dzień modlitwy za zmarłych. To również czas zastanowienia dokąd zmierza nasze życie, które jest kruche i sypkie jak popiół.
Nasze tempo życia codziennego to ciągła pogoń za karierą i pieniędzmi, za wartościami materialnymi. Zapominamy o rzeczach ważniejszych takich jak rodzina, miłość, wiara. Jaki tego skutek? Zapominając o swoich bliskich tracimy ich na zawsze bez pożegnania. Czasami bywa tak, że się z kimś pokłócimy, a potem nie zdążymy go przeprosić. Wtedy nam jest przykro i żałujemy każdych złych słów, które wcześniej wypowiedzieliśmy. Chcemy cofnąć czas, ale niestety czasu nie da się cofnąć. Możemy jedynie poprawić swoje postępowanie.
Obowiązkiem rodziców jest nauczyć swoje pociechy szacunku do ludzi i zwierząt. Młody czy stary, biały czy czarny to nie jest ważne, każdemu należy się szacunek i dobre słowo.
"Łza za zmarłych wyparowują. Kwiat na grobie więdnie. Modlitwa natomiast dociera do serca najwyższego." św. Augustyn

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

3 komentarze:

  1. Dokładnie tak, nie zapominajmy o tak ważnych wartościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post krótki, ale skłania do refleksji. Piszesz, że bywa tak, że pokłócimy się z kims a później nie zdążymy przeprosić. Ja miałam w sowim życiu znowu tak, że nie poświęciłam jednej bliskiej osobie wystarczająco wiele czasu.... bo uważałam że zawsze jest czas. W końcu przyszedł dzień, że tego czasu zabrakło. Tej osoby już nie ma, a u mnie czasem pojawiają się wyrzuty sumienia, że mogłam postąpić inaczej, że nie zdążyłam powiedzieć tej osobie jeszcze wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)