DIY - Jak zrobić własny lakier do paznokci?


Cześć :)
Co u mnie? Oprócz przemieszczania się pomiędzy domem a uczelnią, uczelnią a domem, to nic specjalnego. Mam do zrobienia kilka projektów uczelnianych, a w dodatku święta już prawie za miesiąc, więc trzeba posprzątać mieszkanie przed dekorowaniem. A jeśli chodzi o aparat to kupiłyśmy z mamą nowy. Od teraz będę robić zdjęcia na bloga Nikonem Coolpix L29. W porównaniu z wcześniejszym Kodakiem na pewno zdjęcia będą teraz lepszej jakości. Będziecie mogli podziwiać przy okazji postu z ulubieńcami miesiąca albo przy okazji tagu o nazwie Closet Confidential, czyli przegląd garderoby.
Dzisiaj chciałam się podzielić z wami moim DIY, czyli jak zrobić własny lakier do paznokci.

 Czego potrzebujemy:
- stare cienie do powiek
- bezbarwny lakier do paznokci
- wykałaczka 
Jak zrobić?
Kruszymy cienie do powiek, następnie zwijamy kartkę w rulonik, tak aby przesypać do buteleczki z lakierem. Zakręcamy buteleczkę i dokładnie musimy wymieszać. Niestety przed każdym użyciem musimy dokładnie wstrząsnąć, bo osad po czasie opada na dno. Przynajmniej tak było przy wersji fioletowej.
Pierwszy - matowy różowo-fioletowy.
 Drugi - z połyskiem, metaliczny szary.
(na zdjęciach niestety nie widać efektu rzeczywistego)
Oto instrukcja jak to zrobiłam:

Próbowaliście już to robić?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

14 komentarze:

  1. Wow! Naprawdę fajne to jest, aż sama wypróbuję. Post mega przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam sama robić lakieru. mam aż za dużo tych ze sklepowej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great idea!! Thank you for stopping by!

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Mam troche starych cieni, ktore mialy isc do smieci. Dzieki Tobie zrobie maly recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz coś takiego słyszę, a zawsze zastanawiałam się co zrobić z cieniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można też pigmentami i mineralnymi proszkami dobarwiać lakiery. Fajna sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie tutaj nie było...
    No, ale za to masz piękną
    szatę graficzną, która idealnie
    tutaj pasuje. Przy okazji chciałabym
    zaprosić do mnie, tam również małe
    zmiany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Napiszesz o swoich ulubionych blogach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam już o tym, choć wszystkie blogi które obserwuje są moimi ulubionymi ;)

      Usuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i komentarz! ♥
    Wspaniały pomysł! Nigdy nie słyszałam o tym :))
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, o tym nie wiedzialam. :) super bo mozna miec kolor pasujacy do cieni na oczach :p
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)