z czym łączyć pelerynę?


Cześć :)
Ostatnio robiłam post z czym łączyć futerkowe kamizelki (klik), a dzisiaj postanowiłam zrobić kilka stylizacji z modnym akcentem tej jesieni, czyli peleryny. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam wszelkie nakrycia wierzchnie, ale peleryny jeszcze nie udało mi się upolować. Peleryny i ponczo to idealne nakrycia w sezonie jesiennym przed zimowymi kurtkami. Potrafią zakamuflować niedoskonałości sylwetki, więc są praktycznie dla każdej z nas. Jeśli macie w szafie, a nie wiecie z czym nosić, to może przydadzą wam się moje przykładowe propozycje stylizacji :)

Lubicie peleryny?

Pierwsza stylizacja to typowo biurowa, dominują tu szarości, czerń, biel i mięta.
stylizacja 132
peleryna - Chiara Fashion, spódnica - house of fraser, baleriny - overstock.com, torba - monki.com, kolczyki - atterleyroad.com, zegarek - shopprimadonna.com, komin - nn, bluzka - nn
Druga stylizacja jest już trochę odważniejsza, a to za sprawą czerwonej peleryny z kapturem, w której możemy poczuć się ja czerwony kapturek tylko musimy strzec się przed złym wilkiem ;-) Stylizacja dobra do szkoły czy uczelnię, zakupy czy spacer.
stylizacja 133
peleryna - yes style, bluzka - vila.com, spodnie - nn, buty - sperrytopsider.com, torba - torrid, zegarek - john lewis, kolczyki, apaszka - nn
Trzecia stylizacja to również wersja na co dzień, gdzie połączyłam brąz z bordo, choć nie wiem do końca czy pasuje, ale w końcu moda to zabawa ;-)
stylizacja 134
ponczo - john lewis, kamizelka, spodnie - vero moda, torba - h&m, 

Która stylizacja wam się podoba najbardziej?

10 komentarze

  1. uwielbiam peleryny! :) Zawsze można je fajnie do czegoś dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacje!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno post kamizelkowy jak i tan bardzo mi się podoba :) Mam fajną pelerynę czerwoną i muszę coś do niej wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie super wyglądają takie peleryny do rurek- najbardziej bezpiecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do spodni peleryna jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci zestaw zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu. :) Sama nie mam ani poncza, ani peleryny, po prostu nie czuję się dobrze w tego typu okryciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfits!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba z pierwszego zestawu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawy, aż trudno wybrać jeden najciekawszy.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)