z czym łączyć futrzastą kamizelkę?


Cześć!
W sezonie jesienno-zimowym najważniejszy jest komfort i ciepło, a futrzaste kamizelki łączą te dwie rzeczy. Jeśli boisz się, że doda ci kilogramów, poszerzy talię bądź zaburzy proporcje sylwetki, nie zapomnij spiąć ją paskiem, nie za szerokim ani wąskim. Warto dodać, że dla osób z rozmiarem 40+ najlepsze są te z długim włosiem. Futrzaste kamizelki można nosić na wiele sposobów i są dla każdego. Warto zapamiętać, że takie kamizelki nie lubią zbyt dużej ilości dodatków. Jako nakrycia głowy idealnie sprawdzą się kaszkiety, kapelusze typu fedora czy meloniki, a także małe włóczkowe czapeczki i berety. Ja swoją zakupiłam w C&A, za którą dałam 79 zł. Kilka sposobów jak nosić:
- wersja grunge: kamizelkę zakładaj na kraciaste flanelowe koszule, swetry w norweskie wzory, golfy oversizowe, długie kardigany bądź do sukienek noszonych z ciepłymi legginsami.
- wersja boho: zestaw kamizelkę z rurkami lub spodniami typu hammer pants, długimi tunikami lub swetrami noszonymi warstwowo na zwiewnych sukienkach.
- wersja sportowa i casualowa: do kamizelki z kapturem dobierz ciepłą bluzę i spodnie typu boyfriend lub haremki bądź zwykłe spodnie od dresu.
- jako okrycie wierzchnie: noszone na marynarki, lekkie kurtki lub grube swetry.
- wersja rockowa: zestawiona ze skórzanymi spodniami, podartymi dżinsami, rurkami, denimowymi koszulami i dżinsowymi kurtkami.
- wersja dla elegantek: zestawiona z ołówkową spódnicą lub cygaretkami, z torebkami typu kuferek, z skórzanymi rękawiczkami, botkami na wysokim obcasie lub oksfordami.

Poniżej moje 2 propozycje zestawione przeze mnie na stronie polyvore. Ta kamizelka widoczna w outfitach jest trochę podobna do mojej z C&A, więc jeśli ktoś ma ochotę, to wystarczy wybrać się do wymienionego przeze mnie sklepu (mojego ulubionego).

Lubicie w ogóle futrzaste dodatki w stylizacjach?


stylizacja 131

kamizelka podobna tutaj
koszula podobna tutaj
spódnica nn
buty 1 - klik
buty 2 - klik
torebka H&M
komin JOHN LEWIS
zegarek OLIVIA BURTON
beret nn
stylizacja 130

koszula JCREW
kamizelka podobna tutaj
spodnie YOOX
buty H&M
torebka podobna tutaj
szal i zegarek - JOHN LEWIS
kaszkiet ASOS

9 komentarze

  1. W zeszłym roku miałam w planach zakup futrzanej kamizelki, nie zrobiłam tego jednak, bo chyba nie zakładałabym jej zbyt często. Za to na innych osobach bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za kamizelkami. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo dobrze dopasowana dłuższa kamizelka tuszuje mankamenty sylwetki :)

      Usuń
  3. Świetny post. Przydał mi się bo właśnie kupiona na początku miesiąca kamizelka wisi i nie mam na nią pomysłu. Chciałam tę z C&A ale głupio w niej wyglądałam. Podobają mi się takie niewykończone, które trzeba spiąć paskiem. Do spódniczki jak i do spodni. Ja jednak upolowałam taką z zamkiem, co nieco utrudnia sprawę bo nadaje jej to sportowego wyglądu.
    A widziałam ostatnio w kościele panią, która miała szarą futrzastą kamizelkę, niebieskie letnie alladyny w kwiaty i granatowy t-shirt z 3/4 rękawem. Wyglądała obłędnie, nie mogłam się nie gapić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam czarną i najchętniej bym nosiła ją do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku sobie kupiłam i uwielbiam ją nosić z czarną ramoneską :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio noszę kamizelki do wszystkiego. Mam jedną krótką, którą noszę do rozkloszowanych sukienek bądź spódnic. Mam barankową, którą zakładam do boyfriendów i swetrów, futrzaka, do wszelakich koszul ;d i waterfallową do skórzanych kurtek ;d

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)