It's time tea


Cześć :)
Co tam u was słychać? Dzisiaj typowo lifestylowy post. Jeszcze kilka miesięcy wstecz moim ulubionym napojem było cappuccino, potem polubiłam kawę rozpuszczalną (pół na pół z mlekiem). Ostatnio jednak stałam się fanką herbaty i piję 2x dziennie. Nie mam ulubionego smaku herbaty. Najbardziej chyba lubię herbatę czarną osłodzoną miodem.

A Wy co wolicie: herbatę czy cappuccino?

ps. mała prośba do was, jeśli moglibyście kliknąć każdy raz w poniższy link będę wdzięczna http://www.ermail.pl/dolacz/VXBSa2QA

9 komentarze

  1. cappucino kocham najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaataaa! Zawsze :) Nawet po każdym posiłku!
    Cappuccino dobre jest od czasu do czasu podczas jakiś wypadów czy podczas spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam herbatę oraz cappucino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. herbata z miodem jest pyszna :) Rano wole kawę rozpuszczalną z mlekiem a wieczorem z herbatę z miodem i cytryną lub herbatę miętową

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię i kawę rozpuszczalną i cappuccino i herbatę, nie wiem co jest moim ulubionym napojem. :)
    + Kliknęłam w link. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm
    świetny blog będę tutaj często zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już piję to herbatę owocową :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)