co warto zobaczyć?


Cześć!
Po weekendzie post filmowy, czyli co fajnego ostatnio obejrzałam. Piszę teraz, bo nie wszystkie filmy zostały moimi ulubieńcami, a jeden, który nim został został tutaj pominięty. Gdy będę robiła post o ulubieńcach miesiąca, to dowiecie się o jaki film mi chodzi. Zdradzę tylko tyle, że w tytule zawiera słowo "gwiazda".
Do rzeczy...

Zabójstwo Caroline Byrne
Film oparty na faktach rzeczywistych. Caroline Byrne była sławną, atrakcyjną modelką. Pewnej nocy zostaje znaleziona martwa u podnóża klifu. Niby wszystko wskazuje na samobójstwo, to jednak jej ojciec ma przeczucie, że to było zabójstwo. Świetna gra aktorska, polecam ten film. +5/6

Muzyka duszy
19-nastoletni Donald i jego pobożna matka przeprowadzają się z Teksasu do liberalnego Northwest. Chłopak rozpoczyna naukę w Reed College. Studenci z Reed pochodzą z różnych środowisk i mają sceptyczne zdanie o religii. Aby się dopasować do nowych znajomych Don dołącza do grupy aktywistów i zaczyna odkrywać w co, tak naprawdę wierzy. Średni film. Połączenie dramatu z komedią chyba nie było najlepszym pomysłem. 3/6

Jutro kiedy zaczęła się wojna
Historia 8 nastolatków, którzy postanowili wybrać  się razem na kilkudniowy biwak na łonie natury za miasto. Podczas wyprawy zauważają przelatujący tuż nad ich głowami samolot wojskowy. Po powrocie dowiadują, że ich kraj został zaatakowany przez inne państwo. Pomimo tego, że nie są przygotowani na wojnę, postanawiają stawić czoła wrogowi i walczyć o swoje życie. Bardzo dobry film. Świetnie dobrana obsada aktorska oraz na plus zasługują również efekty specjalne. Polecam. 5/6
ps. na 2015 rok planowana jest druga część filmu ;)

Wredne dziewczyny 2
Typowa komedia dla nastolatków opowiadająca o tym, że w szkole występuje rywalizacja między uczniami nie tylko o oceny. Świetny film, polecam, bo niektóre momenty są zabawne. +4/6

Sąsiedzi
Lekka komedia obyczajowa o relacjach między sąsiadami. Pewnego dnia do domu obok rodziny z dzieckiem wprowadza się bractwo studenckie. I od tej chwili rozpoczyna się prawdziwa wojna między sąsiadami. Kto wygra? Tego wam nie zdradzę, ale myślę, że warto obejrzeć. Komedie są najlepszym gatunkiem na jesienną chandrę. 4/6

A Wy co ostatnio oglądaliście, co polecacie?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

20 komentarze:

  1. oglądałam tylko 2 filmy: wredne dziewczyny - lubie i 1 i 2 :) Sąsiedzi za to nie spodobali mi się beznadziejni aż żałośni... xd
    A muzyka duszy mnie za to zaciekawiła :)
    A w wstępie czy nie chodziło o film randka z gwiazda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać "Sąsiedzi" nie zbyt genialny film, obejrzałam tylko ze względu na Efrona ;-)
      ps. we wstępie miałam na myśli bardziej ambitny film, dramat i powinnaś wiedzieć bo go oglądałaś :-)

      Usuń
    2. Nie lubię go xd
      WIEM! Gwiazd naszych wina! ^^

      Usuń
  2. Sąsiadów oglądam i byli super :)
    Ja ostatnio widziałam "Krocząc wśród cieni" , film nie za bardzo mi przypadł do gustu, za to książka jest rewelacyjna.
    Jutro wybieram się na "Dla Ciebie wszystko" i mam nadzieję, że mnie zachwyci tak samo jak inne ekranizacje książek Nicholasa Sparksa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie obejrze! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam nigdy żadnego z tych filmów :) Bardziej wolę filmy akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z powyższych filmów "jutro kiedy zaczęła się wojna" powinien ci się spodobać, bo tam dużo się dzieje :)

      Usuń
  5. Ja mam ostatnio taaakie zaległości filmowe, że aż wstyd wiec tym bardziej post przydatny :)
    Sąsiedzi chyba pójdą na pierwszy rzut bo lekka komedia to to czego mi teraz najbardziej potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki! Ostatnio nie wiedziałąm co obejrzec ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio byłam na filmie Bogowie i zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym pierwszy :) musze go zobaczyć.
    Film "Sąsiedzi " przezabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam wredne dziewczyny i 1 była lepsza :) na sasiadach byłam kinie i nieźle się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam wszystkie oprócz Muzyki duszy, więc teraz nie wiem czy oglądać widząc twoją niską ocenę tego filmu ;p Ale może się skuszę na niego w jakiś jesienny wieczór :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuję ochronę środowiska :) u mnie nowy post, wpadaj :)

      Usuń
  12. (odpisałam tu z przyzwyczajenia jak robiłam kiedyś ;d)
    jak to jesteś juz po ochronie? jestes tylko rok starsza ode mnie i już skończyłaś? haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam "Sąsiadów"- bardzo fajny film:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam żadnego z powyższych filmów, o dziwo. A ostatnio oglądałam film pt. "Czarownica", polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wredne dziewczyny 2 oglądałam, ale wolę pierwszą część. I oglądałam Sąsiedzi - fajna, niewymagająca komedia :)

    A co ja ostatnio oglądałam i mogę Ci polecić... hm... chyba "Sekstaśma" z Cameron Diaz i Jasonem Segelem.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)