Sweater Weather TAG


Cześć!
Ostatnie chwile lata dobiegają końca, za 4 dni powitamy kalendarzową jesień. Ci którzy są ze mną od dawna wiedzą, że jesień jest moją drugą ulubioną porą roku po wiośnie. Nie przeszkadza mi ani deszcz, ani chłodne dni. Zdecydowałam się zrobić tag, który w polskim tłumaczeniu brzmi "swetrowa pogoda". Jesień kocham przede wszystkim za sweterki, a także za wieczory z książką, filmem albo po prostu muzykę w uszach.  Dla przypomnienia tym co nie widzieli tag jesienny. Miłego czytania :)

1. Ulubiony jesienny zapach świecy?
nie mam
2. Kawa, herbata czy gorąca czekolada?
Ciepła herbata z miodem oraz gorąca czekolada ♥
3. Najlepsze jesienne wspomnienie?
W dzieciństwie zbierałam kasztany i robiłam z nich ludziki ☺

4. Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?
Ani jedno, ani drugie. Preferuję delikatny, naturalny makijaż - soft make-up ☆
5. Najlepszy zapach na jesień?
Halle Berry - Exotic Jasmine: to bardzo delikatny kwiatowy zapach, który kupiłam bodajże z lipcowym rabatem w Rossmannie. Nie jest drogi, cena bez rabatu wynosi ok. 30 zł, a ja zapłaciłam 10 zł mniej. Kupiłam go z myślą na jesień, na codzienne wypady na uczelnie. Polecam wszystkim miłośniczkom kwiatowych zapachów.

6. Ulubione jedzenie na święto dziękczynienia?
W Polsce to święto nie jest tak obchodzone jak w Ameryce, więc nie bardzo wiem co napisać. Jesienią jem dostępne w owym czasie warzywa i owoce, np. cukinia, śliwki, jabłka itd.
7. Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, którym mieszkasz?
Czasem słońce, czasem deszcz, ale dzięki temu nasza polska jesień jest lepsza od amerykańskiej ☁☀☆

8. Ulubiony sweter to:
kardigan w beżowo-karmelowe paski z kapturem

9. Jaki jest twój lakierowy must-have tej jesieni?
W zeszłym roku była to czekolada/ciemnobrązowy, a w tym roku szukam koloru bordo/khaki.
10. Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?
Jak byłam mała to lubiłam zabawę liśćmi, podrzucałam je, a potem opadały. A teraz najchętniej powtórzyłabym to, np. podczas sesji zdjęciowej, ale nie mam fotografa (dodatkowo aparat nadal w naprawie).
11. Obcisłe, dopasowane, rurki czy legginsy?
Dopasowane, ale nie obcisłe jeansy ;-)
12. "wojskowe buty" czy UGG?
Lubię obie wersje, ale bardziej UGG ♥
13. Czy smak dyni jest przereklamowany?
Nigdy nie jadłam nawet zupy dyniowej, więc nie mogę się wypowiedzieć.
14. Ulubiony jesienny program TV?
Zawsze z niecierpliwością latem czekam na jesienne premiery TV. Tej jesieni moim hitem oprócz seriali jest Twoja Twarz Brzmi Znajomo, oglądacie? Z seriali oglądam standardowo eMkę, Na dobre..., Komisarz Alex, Ojciec Mateusz.
15. Jaka piosenka naprawdę przenosi cię w jesienny nastrój?
Nie znam takiej piosenki... ostatnio polubiłam Fergie "Big girls don't cry" i Kelly Clarkson "Stronger" :)

Jeśli spodobał Ci się powyższy tag, a jeszcze go nie robiłaś/eś, to chętnie poczytam twoje odpowiedzi ;)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

8 komentarze:

  1. Sesja w liściach to naprawde meeega sprawa :-) fajny, jesienny tag :-) też lubie TTBZ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię TTBZ i wszystkie seriale które wymieniłaś dodatkowo jeszcze The voice of poland - aż w soboty nie wiem co oglądać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Też mam w planach zrobienie takiego tagu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robiłam ludzki z kasztanów. Oglądam Twoja twarz brzmi znajomo, można się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś za jesienią nie przepadam chyba już wole zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, jesienna sesja zdjęciowa w liściach też o tym myślałam, ciepła herbatka z miodem, ♥
    Ta druga piosenka jest cudna! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jesień przede wszystkim za kolory i sweterki, więc już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)