jestem singlem


Cześć!
Co tam u was słychać? U mnie nic nowego, mój aparat wciąż w naprawie, więc nie wiem jak i kiedy zrobię post/tag o zawartości mojej szafy. Dzisiaj mamy 30 września - dzień chłopaka, więc jeśli są tu jacyś chłopcy, to życzę im wszystkiego najlepszego i przesyłam buziaki :* Wracając do tematu posta to chciałam poruszyć temat czy warto być singlem? Jakie są zalety i wady?
W ostatnim czasie kilka moich koleżanek z czasów szkolnych powychodziły za mąż.
Jedną z najważniejszych zalet bycia singlem jest niezależność i poczucie nieograniczonej wolności. Związki partnerskie polegają na umiejętności podejmowania wspólnie decyzji, które dotyczą oby dwu stron. Jeżeli brakuje porozumienia w związku, wtedy dochodzi do częstych kłótni, które czasami mogą zakończyć definitywnie związek.
W związku najważniejsze jest zaufanie, bo jeśli będziemy wmawiali partnerowi zdradę, to on w końcu to zrobi. Kiedy jest najlepszy czas na "miłość"? To sprawa indywidualna. Jedni już od najmłodszych lat idą razem przez życie aż do ołtarza. A inni czekają długo na tego jedynego/jedyną.
Singiel to nie określenie statusu, lecz osoba, która jest na tyle silna by cieszyć się życiem niezależnie od innych. Czasami lepiej być samemu niż z byle kim. Skupmy się teraz na zaletach bycia singlem:
1. możesz jechać na urlop dokąd i kiedy tylko chcesz i spędzić go tak, jak tylko masz ochotę
 2. możesz słuchać swojej ulubionej muzyki
3. pilot do telewizora należy tylko do ciebie
4. mieszkanie możesz urządzić według własnego pomysłu
5. możesz sama zdecydować, na co iść do kina
6. nie musisz sprzątać brudnych rzeczy swojego partnera
7. na imprezach możesz rozmawiać z kim ci się podoba
8. całe łóżko należy tylko do ciebie, nie musisz z nikim dzielić kołdry, ani nikt nie będzie ci chrapał w nocy
A jeśli chcesz się do kogoś przytulić w jesienno-zimowe wieczory, to zaadoptuj psa.
Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wystarczająco silny, aby czekać na to na co zasługujesz.

A Wy jesteście w szczęśliwych związkach czy cieszycie się niezależnością?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

12 komentarze:

  1. Ja jestem nie zależna, ale z chęcią poznałabym jakiegoś chłopaka. Spodobał mi się ten pierwszy cytat. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ma swoje wady i zalety. Osobiście uważam, że bycie w szczęśliwym związku wnosi jednak zdecydowanie więcej tych pozytywów, niż bycie singlem. Mimo że jestem w związku to nie czuję się w żaden sposób ograniczona. Wszystko zależy też od tego jakie kto ma do związku podejście i czego oczekuje. ;) Pozdrawiam, Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem to nie jest temat do tego, żeby analizować wady i zalety.. tak nie tak jak w wypadku decydowania się czy chcemy mieć psa czy nie :D Po prostu jak spotykasz odpowiednią osobę to jesteś z nią mimo wszystko, mimo chrapania w nocy, mimo kłótni na jaki film pójść - mimo wszystko no.. bo jesteś z nią szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie singlem jest fajne do momentu.. Później zaczyna coraz bardziej brakować drugiej osoby. Ja się cieszę, że mam tą drugą osobę i życzę wszystkim, aby taką znaleźli :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wole się kłócić o to na jaki film pójść do kina, czy o pilota (chociaż to nam się nie zdarza :)), ale potem oglądam ten film z nim. a nie sama. Bo co to za przyjemność pójść samemu do kina, teatru czy nawet na spacer ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć przy sobie kogoś kto Cię bedzie wspierać i kochać pomimo wszystko ;) Daje to poczucie bezpieczeństwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bycie singlem ma wiele plusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z mężem dobraliśmy się tak, że nie musimy się kłócić o pilot, jakiej muzyki słuchać, czy gdzie jechać na wakacje. Filmy lubimy te same, mąż po sobie sprząta, a łóżko mamy dwumetrowe więc nie brakuje miejsca :) I mogę rozmawiać z kim chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałabym spotkać taką osobę :)

      Usuń
  9. Może i bycie samemu jest fajne.. Jednak wszystko z czasem się zmienia i pragniesz dzielić się swoim światem z kimś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko ma swoje wady i zalety, zarówno bycie singlem jak i życie w związku. Wszystko również zalezy od potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)