idealne buty na jesień


Cześć!
Co tam u was słychać? Jeszcze tylko niecałe 3 tygodnie i rozpocznie się dla mnie ostatni rok akademicki. Za rok obrona pracy magisterskiej, a ja mam tylko spis treści i 1 zdanie wstępu, ale dam radę :) Za oknem co prawda mamy jeszcze ostatnie chwile lata, więc warto złapać jeszcze ostatnie promienie witaminy D. Dzisiaj przygotowałam mały przegląd obuwia damskiego, które moim zdaniem dobrze sprawdzą się w sezonie jesiennym. Pokazane buty pochodzą ze sklepu czasnabuty.pl, który w oferuje bodajże do końca września przesyłkę za 1 zł. W asortymencie sklepu znajdziecie dużo więcej propozycji, od klasycznych botków aż do obuwia sportowego. Mi najbardziej podobają się pikowania na butach oraz jestem wielką fanką eskimosków, i zastanawiam się nad eskimoskami na koturnie. A wy zaopatrzyliście się już w buty, w których będziecie chodzić przez sezon jesienno-zimowy?

ESKIMOSKI NA KOTURNIE
ESKIMOSKI
MUKLUKI
PIKOWANE KALOSZE
OFICERKI
PIKOWANE WORKERY
ELEGANCKIE BOTKI NA KOTURNIE
PIKOWANE BOTKI
SZARE BOTKI


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

8 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się pikowane kalosze :)
    powodzenia z pracą magisterską ;o;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem kalosze i botki (ocieplane) to must have jesieni! Ja już zaopatrzyłam się w kilka par i nie mogę się doczekać pogorszenia się pogody! :D Co do studiów - ja mam w tym roku licencjat i też nic nie zaczęte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buty. Poklikałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej bym prosiła o poklikanie w baner nad postem niż w poście :)

      Usuń
  4. Pikowane kalosze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już na szczęscie mam buty na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie zakupićbuty w stylu Emu jakie tutaj pokazałaś. Już drugi sezon się nie moge za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym się skusiła na Mukluki. Ale póki co mam w czym chodzić na jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)