trendy jesień-zima 2014/15 - dodatki


Cześć!
Pora na ostatnią już część o trendach jesień-zima 2014/15 Być może najważniejszą, bo jak wiadomo to dodatki są uzupełnieniem każdej stylizacji.
Kto jeszcze nie widział poprzednich części zapraszam trendy, sylwetki, wzory i kolory

Co Wam się podoba najbardziej a co mniej?

BIŻUTERIA

 FUTRZASTE DETALE

 GEOMETRYCZNE TOREBKI

 TOREBKI RETRO

KAPELUSZE

 CZAPKI

 PASY I PASKI

 SPORTOWE BUTY

 SZNUROWANE BUTY

 MASYWNA PODESZWA

BŁYSZCZĄCE BUTY


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

20 komentarze:

  1. Świetny post! Będę częściej wpadać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kapelusze i retro torebki .! :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej do gustu przypadła środkowa czapka, poza tym raczej nie znalazłabym tutaj wielu rzeczy dla siebie. Nie wiem, czy już mówiłam, ale masz uroczy design :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej geometryczne torebki i kapelusze. Najmniej - adidasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :)
    Podobają mi się geometryczne sukienki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. geometryczne torby i kapelusze :) To jest toooo <3
    Planowałam dziś zrobić podobny post, ale sobie daruje XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie wiele z tych trendów mi się podoba, ale post świetnY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym rzędzie ostatnia bransoletka to dokładnie taka, jaka mi się mały chyba od 14 roku życia:) A ta druga bransoletka taka indiańska:) Fajne zestawienie:) Pozdrawiam
    absurda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko błyszczące buty mi się nie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki retro - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. błyszczacym butom mówię nie, a jestem ciekawa torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. retro torebki, sportowe buty - to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na razie przemawiają do mnie tylko sportowe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ciekawych detali. Najbardziej podobają mi się geometryczne torebki :) - to coś nowego
    Twój blog mnie inspiruję, bo właśnie poszukuję informacji o trendach na notkę która robię co sezon.
    Mogę Cie wymienić jako źródło /inspiracje jak ją napiszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapelusze, czapki, jak najbardziej na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłaś mi to napisać u siebie. Nie zrozumiałaś mnie chodziło mi o inspiracje trendami - widzę, że parę odkryłaś. Bo właśnie zbieram trendy. Zdjęcia sama będę poszukiwać z pokazów mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpię, żebym coś odkryła, bo wszystkie zdjęcia pobrałam ze strony Elle.pl

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)