tag 25 przypadkowych przytań o mnie


Cześć!
Jak spędziliście dzisiejszy dzień? Ja jak co tydzień zawsze w niedzielę rano wybrałam się z mamą do kościoła, a potem spacer z psem. Obejrzałam dzisiaj dwa filmy: "Facet z Ogłoszenia" i "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie". Oczywiście najpierw przeczytałam książkę. Warto najpierw przeczytać książkę, a dopiero potem obejrzeć film. Wtedy ma się porównanie. Niestety gdy obejrzymy film, to po książkę już ciężej sięgnąć, ja tak mam z Trzy metry nad niebem". Niby chciałam przeczytać, ale jakoś nie wychodzi. Lada dzień zaczynam czytać "Gwiazd naszych wina" Johna Greena, a potem może obejrzę i film. To tyle u mnie. Fotorelację zdjęć dodam po zakończeniu wakacji, wtedy zrobię dłuższy post. A dzisiaj dodaję tag 25 przypadkowych pytań. Na innych blogach jest ich czasem więcej, ale ja trochę skróciłam, żeby post nie był za długi. Miłego czytania ;)

1. Pięć rzeczy, które obowiązkowo muszą znaleźć się w twojej torebce?
Telefon, aby zawsze być w kontakcie z bliskimi. Chusteczki, zarówno te higieniczne, jak i nawilżające. Pomadka do ust, bo nie lubię mieć suchych warg. Dezodorant, odświeżenie zawsze i wszędzie. Portfel i dokumenty, chyba najważniejsza rzecz w każdej torebce. Poniżej macie zdjęcie mojej torebki, którą kupiłam w sklepie z tanim obuwiem za ok. chyba 30 zł.
2. Ulubiony sklep z ciuchami?
Nie mam ulubionego sklepu z ciuchami :)
3. Czy lubisz pływać?
Niestety nie umiem pływać, więc trudno powiedzieć czy lubię ;)
4. Czy masz jakieś fobie?
Wsiadając do windy zawsze  myślę, żeby jak najszybciej z niej wysiąść, więc jeśli piętro na które mam dotrzeć nie jest wysoko, to wybieram schody. Poza tym boję się także ciemnych pomieszczeń, z tego względu nie lubię oglądać horrorów.
5. Pijesz kawę?
Tak, białą tzw. cappuccino
6. Często piszesz smsy?
Czasami
7. Czytasz książki?
Tak
8. Jakiej piosenki aktualnie słuchasz?
patrz poprzedni post klik
9. O której godzinie chodzisz spać?
około 22
10. Jesteś leniem?
Nie
11. Facebok vs. Twitter?
facebook
12. Trzy ulubione strony www?
facebook, blogger, youtube
13. Ulubiony sportowiec?
Nie mam
14. Masz jakieś hobby?
Interesuje mnie fotografia, bardziej lubię robić zdjęcia niż pozować do zdjęć. Uwielbiam rysować, choć ostatnio brakuje mi na to czasu. Swoje rysunki trzymam w teczce. Najbardziej lubię rysować postacie z bajek, czasami portrety. Poza tym w wolnym czasie także czytam oraz staram się aktywnie spędzać czas ;-)
15. Masz skejpa?
Mam, ale go nie używam.
16. Co lubisz pić?
wodę z cytryną, soki owocowe
17. Ulubiony owoc?
truskawka
18. Zbierasz coś?
Pluszowe maskotki ;)
19. Ilu masz znajomych na facebook'u?
98, zawsze stawiam na jakość, nie na ilość :)
20. Rozpuszczone czy spięte włosy?
Częściej rozpuszczone
21. Kolor ścian w moim pokoju?
niebieski
22. Co najczęściej oglądasz na yt?
teledyski
23. Jesteś wolna?
Wciąż czekam na swojego księcia ;P
24. Najgorszy przedmiot w szkole?
chemia
25. Ile w dzień pracy zajmuje ci się wyszykowanie?
30 minut

Dawno nikogo nie tagowałam, a więc dzisiaj taguję wszystkich moich czytelników, którzy przeczytali tego posta. Do następnego ;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

13 komentarze:

  1. Książkę gwiazd naszych wina bardzo Ci polecam - jest cudowna! Ba zdecydowanie zasługuje na miano książki roku :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam zamiar zacząć czytać;-)

      Usuń
  2. Oho, cappuccino to ja wlasnie ide zrobic :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele o "Gwiazd naszych wina" i jestem ciekawa tej książki, może w końcu znajdę czas żeby nadrobić zaległości w czytaniu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i ostatnio popularny temat postu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo można się dowiedzieć, świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag :) więcej się o Tobie dowiedziałam :)
    Farna ma świetne piosenki :)
    Może kiedyś pokarzesz swoje pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz tych maskotek?:):):):
    ja zbieram szminki do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię horrorów! Potem boje się wieczorem iść do łazienki, bo boję się, że coś mnie zje. Fuj!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)