recenzja lakierów do paznokci


Witam!
Co tam u was słychać? U mnie nic specjalnego. W pogodzie nastąpiło małe ochłodzenie, ale nadal jest ciepło☼ Nie lubię upałów. Na początku blogowania wspominałam już wam o moich lakierach do paznokci (dla przypomnienia tutaj link), ale postanowiłam zrobić aktualizacje tamtego postu oraz szerszą ich recenzję. Na moich paznokciach pojawiają się mieszane kolory, od jasnych po ciemniejsze, choć najbardziej lubię pastelowe kolory. Lakiery ułożyłam w kolejności od najlepszych do mniej zadowalających. Zapraszam do przeczytania całego postu ☺
Seria LADYCODE by Bell z Biedronki
+ gruby pędzelek, dzięki któremu z łatwością i szybko maluje się płytkę paznokcia
+ krycie - wystarczy 1 warstwa
+ trwałość - 2-3 dni
+ cena - nie pamiętam dokładnie, ale chyba ok. 5 zł
Minusów nie znalazłam :)
 Marka Safari
+ średni pędzelek, można nim również robić paski na paznokciach
+ krycie - wystarczy 1 warstwa
+ trwałość - 2-3 dni
+ cena -  nie pamiętam, ale wiem że kupiłam w chińskim markecie
Brak minusów :)
 Seria May to be Hollywood
+ mały pędzelek, dobry do wzorków
+ krycie - 2-3 warstwy
+ trwałość - 2-3 dni
+ ceny nie znam
Marka Golden Rose
+ gruby pędzelek
+ krycie - 2 warstwy
+ trwałość - 2-3 dni
+ cena - 4,80 i 5,80 zł
 Marka Wibo
+ cienki pędzelek
+ krycie - 2-3 warstwy (tutaj się zawiodłam)
+ trwałość - 2-3 dni
+ cena - nie pamiętam
 Seria Magic Vintage Glamour
+ cienki pędzelek
+ krycie - 2 warstwy
+ trwałość - 2-3 dni
+ cena - nie pamiętam 
Pojedyncze sztuki
- lakier bezbarwny UV (Disco, Dor)
- lakier Bell Air Flow Lotus Effect (cienki pędzelek, krycie 1 warstwa, trwałość 2-3 dni)
- Butterfly Collection Single (cienki pędzelek, krycie do 2 warstw, trwałość 2-3 dni)
- Miss selene (cienki pędzelek, krycie 1 warstwa, trwałość 2-3 dni)
lakiery brokatowe, ten z lewej ta sama seria co lakier UV, natomiast ten z prawej seria Cantare, zdecydowanie wygodniejszy w malowaniu jest ten drugi
 Seria Lemax Colour Shine Holographic
- mały pędzelek
- krycie 2-3 warstwy
- trwałość - żadna, bądź bardzo długooo schnie
Ceny nie pamiętam, ale już na pewno tych lakierów nie kupię :)

Podobał wam się post? Macie któryś z wymienionych lakierów, jakie są wasze opinie?

5 komentarze

  1. Gdyby ma ja miała pokazać wszystkie moje lakiery, to post chyba nigdy by się nie skończył. Lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że co jak co ale lakiery z Safari są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że nie znam tych lakierów jedynie Wibo mam- bo dostałam na urodziny. Ciekawią mnie te safari :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość z nich, poza wibo i golden rose, kupiłam w supermarketach :)

      Usuń
  4. Golden rose uwielbiam! Te z wibo mnie drażnią, bo u mnie okropnie długo schną ;( muszę wypróbować te z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)