portfele ze sklepu skorzana.com


Witam!
Co tam u was słychać? U mnie nic specjalnego. W miniony weekend odwiedziła nas rodzina z lubuskiego, przyjechał do nas mój chrzestny z żoną i moim kuzynem. A wy jak spędziliście weekend? Jak pewnie zauważyliście zmieniłam nieco wygląd bloga:)

Zostałam poproszona o napisanie recenzji na temat portfeli ze strony skorzana.com Portfel w dzisiejszych czasach służy głównie do przechowywania pieniędzy i dokumentów. Jednak portfel może nadać osobowość, styl i dodać elegancji. Portfele ze sklepu skorzana.com są wykonane z dobrej jakości skóry, dlatego ich ceny nie są niskie. Niestety za dobrą jakość trzeba zapłacić. Sklep oferuje zarówno portfele damskie, jak i męskie. Dostępne są różne modele takich marek jak Dan-A i Krening w różnych kolorach. W asortymencie sklepu skorzana.com znajdują się również torebki, torby, etui na klucze, a nawet parasole. Sklep oferuje darmową przesyłkę od 200 zł oraz 30 dni na zwrot lub wymianę produktu. Standardowa wysyłka kosztuje 9,99 zł. Towar dociera do klienta w ciągu 24h.

http://www.skorzana.com/pol_m_Portfele-122.html

 71,99 zł
 55,99 zł
 55,99 zł
 55,99 zł
 63,99 zł
 71,99 zł
 71,99 zł
79,99 zł

Jest to post inspirowany, zdjęcia pochodzą ze strony skorzana.com

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. mnie jakoś nigdy nie przekonywały skórzane portfele, brakuje mi w nich czegoś co by do mnie krzyknęło ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Burgundowy i czerwony najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne portfele :)
    mogłabyś poklikać u mnie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne portfele ale ja zawsze wole jakies takie wymyślne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przekonują mnie takie portfele :) Wolę coś.. Innego i często sama sobie jakieś przerabiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysokie ceny, a protfele takie sobie w mojej opinii..za tę cenę można kupic coś fajniejszego!
    http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)