Looks for a student


Cześć!
Co tam u was słychać? To już przedostatni weekend wakacyjny (dla studentów jeszcze nie). Na początku posta chciałam poruszyć temat "dziwnej" mody na facebooku, czyli tzw. splash (oblewanie się wodą). "Moda" ta przyszła zza oceanu i rozpowszechniła się już chyba na całym świecie i zebrała już za sobą zarówno zwolenników jak i przeciwników. Ja należę do tych drugich. Początkowo było to zwykłe oblewanie się wodą, jednak ostatnio "moda" ta nieco się rozszerzyła na oblewanie się zimną wodą z lodem. Nie wiem czy to przez to lato, które w tym roku było wyjątkowo gorące i ludzie szukali różnych sposobów na ochłodzenie. W USA pojawiła się nawet charytatywna akcja na rzecz chorych na stwardnienie rozsiane, do której dołączyły nawet celebryci. Moim zdaniem są inne sposoby, żeby wesprzeć potrzebujących. Nie wiem czy ja jestem inna czy Ci co to robią to robią to tylko po to, żeby o nich mówiono i pisano. A Wy co sądzicie o Ice Bucket Challenge?
Z racji tego, że nie jestem już uczniem a studentką, to przygotowałam stylizacje przystosowane dla studentek, bo kto powiedział, że na uczelnię nie można przyjść z plecakiem. Jeśli jakaś rzecz ze stylizacji wam się spodoba, wystarczy kliknąć nad stylizacją w szczegóły, wtedy przeniesie was na polyvore, a tam już dowiecie się Co, Gdzie i Za ile?
Stylizacja 1
Moim hitem tej jesieni będą beże, brązy i szarości, i to widać na pierwszej stylizacji. Nie mogłam zdecydować się jakie buty wybrać, czy płaskie czy obcas?
stylizacja 129
Stylizacja 2
Tutaj postawiłam na klasykę, biel i czerń. Połączyłam dwa motywy paski i kratkę. Stylizację przełamałam pomarańczowym szalem.
stylizacja128
Stylizacja 3
Jak wiecie z wcześniejszych postów, styl militarny powraca w sezonie jesienno-zimowym, więc dla fanek stylu militarnego też coś przygotowałam.
stylizacja 127
Stylizacja 4
Kolory rządzą, tutaj połączyłam żółty i zielony ze złotą biżuterią. Taką stylizację można założyć zarówno na niedzielny obiad, jak i do pracy.
stylizacja 126
Stylizacja 5
Ostatnia stylizacja w tym poście to totalny luz, która spodoba się młodszym czytelnikom.
stylizacja 125

Która stylizacja Wam się podoba najbardziej?

ps. z racji małych zmian w wyglądzie dodałam małą ankietę, w której proszę was o ocenę aktualnego wyglądu bloga :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

10 komentarze:

  1. 1 i 5 piękne!
    Dodałam, wyświetlały mi się nawet te posty z nowego adresu do pewnego czasu i teraz już mi się nie pokazują, nie wiem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może coś znowu jest nie tak z obserwowaniem GFC, najlepiej chyba obserwować blogi przez bloglovin :)

      Usuń
  2. skoro stylizacje dla studentek to jako świeżo upieczona studentka mogę się wypowiedzieć :) pierwsza stylizacja jest według mnie najlepsza, mam taką samą brązową kurtkę i też przepadam za beżami i brązami,a do tego lubię wpleść jakiś motyw kwiatowy ;) co do oblewania się wodą nie wiem zupełnie, czemu ma to służyć... niby chcą wspierać chorych, ale czy oblewanie się wodą coś da? nie wydaje mi się, że to odpowiednia forma rozgłosu ;) pozdrawiam!
    http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie poszukuje takiej kurtki jak z pierwszej stylizacji ;)

      Usuń
    2. moją dostałam w zeszłym roku w Housie ;)

      Usuń
  3. Stylizacje nr 2 i 3 rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moda zatacza koło:) bardzo ciekawe zestawy:) ps. w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wybieram 2 i 5!:D własnie kilka dni temu zobaczyłam na fejsie tę "modę" na oblewanie.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)