trendy jesień-zima 2014/15


Witam:-)
Połowa wakacji już prawie za nami, jeszcze tylko miesiąc (studenci 2 miesiące) i nadejdzie nowy sezon jesień-zima 2014/15 Projektanci projektują swoje dzieła o rok naprzód. W dzisiejszym poście dodam tylko część głównych trendów w nadchodzącym sezonie. Kolejne będą w następnych postach, niekoniecznie jeden po drugim.

MOTYWY ZWIERZĘCE

 FALBANKI

 FUTRA

 SZAROŚCI

 KRATA

 OVERSIZOWE PŁASZCZE

 WZÓR SKÓRY WĘŻA


Z powyższych zdjęć ja tradycyjnie wybieram kratę, szarości, oversizowe płaszcze i jako nowość falbanki.

A Wam jaki trend najbardziej przypadł do gustu?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Podoba mi się trend na motywy zwierzęce i szarości, bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepsze szarości i karata! A gdyby je tak razem połączyć? :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie, moda to przecież zabawa :)

      Usuń
  3. Ja właśnie zabieram się za oglądanie wszystkich jesienno-zimowych pokazów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że wszystko się powtarza :) To dobrze bo mam dużo w jesiennej szafie szarości i kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak miło, i tej jesieni znajdę coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy to... trudny wybór...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe te trendy. Dosyć ciekawe.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi chyba najbardziej podoba się krata :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)