sałatka z brokułami


Hej!
Nie mam zbyt dużych umiejętności kulinarnych, ale kilka podstawowych rzeczy ugotować/zrobić potrafię :) Najbardziej lubię kuchnię włoską, hiszpańską, meksykańską. Najlepiej wychodzą mi różnego rodzaju sałatki, 2 przepisy już były na blogu, więc to będzie już moja trzecia sałatka jaką sama zrobiłam.
Składniki:
jeden średni brokuł
jeden filet z kurczaka
2 jajka
jogurt naturalny (najlepszy grecki lub gęsty)
musztarda
Wykonanie:
Filet z kurczaka ugotować i podsmażyć na patelni. Brokuł i jajka ugotować. W między czasie możemy zrobić sos, do którego potrzebujemy 2 łyżki jogurtu i 1 łyżka musztardy. Mieszamy. Gdy pozostałe składniki już będą ugotowane i ostygną, filet z kurczaka i jajka kroimy w kostkę, natomiast brokuły lekko kruszymy na drobniejsze kawałeczki. Potem wsypujemy do miski i mieszamy razem ze sosem. Smacznego!!

Lubicie sałatki?

ps. na fanpage'u bloga możecie zadecydować co chcecie w następnym poście, czy recenzję lakierów do paznokci czy kolekcja moich zapachów ;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Sałatka wygląda bardzo smacznie. Ty przynajmniej umiesz coś zrobić w kuchni, a ja po szkole gastronomicznej i nic nie umiem :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moge się poczęstować?:)
    mniamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety już została zjedzona ;)

      Usuń
  3. Wygląda przepysznie i na pewno tak smakuje. Muszę ją zrobić któregoś dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka wygląda przepysznie, muszę ją zrobić koniecznie bo uwielbiam sałatki w których znajdują się kawałki kurczaka !:)
    Pozdrawiam

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie a brokuły są bardzo zdrowe :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam sałatkę z brokułami, boczkiem i ciemnymi winogronami - niebo w gębie ;))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)