recenzja żelu pod prysznic C-thru


Kiedy odnosisz sukces, wówczas masz wrażenie, że przyjaciół wokół ciebie jest aż nadto. Kiedy zaś powinie ci się noga, wówczas ten jeden tylko przyjaciel, który cię nie opuścił, to aż nazbyt wiele. [Federico Moccia "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie]

Krótka recenzja gratisowego produktu żelu pod prysznic C-thru.
Moja opinia:
Żel jest zawarty w przeźroczystej plastikowej butelce z zamknięciem na klik. Konsystencja żelu jest lekko gęsta, jednak nie sprawia problemu przy dozowaniu. Wieczko jest płaskie, więc można ustawić go do góry dnem, co ułatwi dozowanie przy resztkach żelu. Jeśli chodzi o zapach, to ja wyczułam taki lekko delikatny zapach kwiatowy, ale nie jestem pewna w 100% Zapach nie utrzymuje się zbyt długo. Skóra jest po nim miękka, delikatna i czysta.
Dostępność produktu - ja otrzymałam go przy kasie w Rossmannie, więc na pewno w drogeriach Rossmann jest! Ceny niestety nie znam. Czy kupię ponownie? Nie wiem, może kiedyś wypróbuje inny zapach :)

A Wy mieliście ten żel?


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

8 komentarze:

  1. Widziałam ten żel już nieraz, ale jakoś nigdy go sobie nie kupiłam. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja go miałam :D Fajny nawet. Ładnie pachnie :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cytat - piękny na poczatku wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale w sumie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. C-thru miałam tylko perfumy, żelu nie stosowalam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)