recenzja peelingu morelowego Soraya


Witam!
Dzisiaj szybki post, więc przechodzę do tematu posta. Peeling morelowy Soraya kupiłam dwa miesiące temu w Biedronce w cenie promocyjnej ok. 7 zł (w drogerii Rossmann widziałam go za ok 10 zł).

 Opinia producenta:

  Skład:

Aqua, Juglans Regia Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cetearyl Alcohol, Salycylic Acid, Cetyl Alcohol, Triethanoloamine, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Salix Alba Leaf Extract, Polysorbate 60, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, PEG-100 Sterate, Ceteareth-20, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.

Moja opinia:

Peeling jest zawarty w standardowej plastikowej tubce z zamknięciem na klik. Można go postawić na półce otwarciem w dół. Konsystencja jest gęsta, ma kolor pomarańczowy i delikatne drobinki, które nie są zbyt ostre, wręcz przeciwnie idealnie nadają się do skóry trądzikowej. Po miesiącu stosowania zauważyłam na twarzy brak wągrów i zaskórników oraz mniej widoczne pory. Cera jest promienna i rozjaśniona. Plusem jest również niska cena oraz dostępność (np. Rossmann).

Rezultaty:

- czysta i gładka skóra 4/6
- mniej wągrów i zaskórników +5/6
- mniej widoczne pory 5/6
- rozjaśniona i promienna cera 5/6

Używaliście już go? Jestem ciekawa waszych opinii?

12 komentarze

  1. Chyba się na niego skuszę :) zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie używałam, ale patrząc po Twojej ocenie, to chyba dobry jest :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą drugą wersję i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie produkty z soray, muszę kiedyś go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałby mi się nowy peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, używam go już od jakiegoś czasu i jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale wypróbuję z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten produkt z biedronki i jestem nim zachwycona ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo dobry jest ten peeling. Bardzo go polecam.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)