Project Summer 2014!


Ahoj!
Wakacje w pełni! Co tam u Was słychać? Opalacie się? W czasie wakacji postów nie będzie dużo, a więc postanowiłam w skrócie napisać o moich wakacyjnych planach na najbliższy czas. Postanowiłam także zrobić listę filmów i książek, które obejrzałam i przeczytałam podczas wakacji. A po wakacjach zrobię post podsumowujący. Co wy na to? Na razie na liście filmów znajdują się 2 pozycje: "Jeden dzień" i "Operacja Expo". Natomiast na liście książek "Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie" Federico Moccia.
1. Wybrać się na wycieczkę rowerową.
2. Odwiedzić nowe miejsca, w których jeszcze nie byłam.
3. Zrobić porządek w szafie i sprzedać niepotrzebne rzeczy. Polub mój fanpage, ponieważ znajdziesz tam linki do przedmiotów, które sprzedaję.
4. Robić dużo zdjęć.
5. Opalić się.
6. Zacząć naukę języka hiszpańskiego.
7. Wykonać coś własnoręcznie - DIY.
8. Jeść zdrowo.
9. Ćwiczyć regularnie.
10. Przeczytać minimum 5 książek.
11. Nadrobić zaległości filmowe.
12. Napisać wstęp do pracy magisterskiej.

A Wy jakie macie plany na wakacje?









źródło obrazków: weheartit.com

12 komentarze

  1. Moje plany na wakacje to fitness i nauka niemieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podsumowanie filmów - bardzo na tak! Oczywiście z krótka opinią chociaż proszę :)
    a jak jeden dzień podobał się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden dzień - całkiem dobry film, szkoda, że tak tragicznie się kończy :)
      Operacja Expo - hiszpański film, który opowiada o uprzywilejowanej grupie do zadań specjalnych, która działa ponad prawem; grupa ma za zadanie oczyścić miasto z przemytników narkotyków; szczerze mówiąc nie obejrzałabym, gdyby nie rola Mario Casasa w tym filmie ;-)

      Usuń
  3. Troszkę się poopalałam... Ale i tak muszę kupić sobie Bellissę Sun :) odpoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Mam nadzieję, że chociaż część Twoich wakacyjnych planów się spełni. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już 2 lata ucze się hiszpańskiego - piękny język ♥♥ !

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ! Zapraszam do siebie http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo strasznie dużo planów :) ja chcę ćwiczyć regularnie i koniecznie koniecznie zwiedzić Francję ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała jeść zdrowo i ćwiczyć regularnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)