trendy makijaże lato 2014


Cześć!
Co tam u was? Ostatnio na blogu pojawiały się tagi, a więc teraz postanowiłam zrobić post tematyczny. Nie wiem kiedy ostatnio pisałam tutaj o makijażu, więc dzisiaj nadrabiam zaległości. Znalazłam w internecie kilka propozycji na lato 2014 od znanych marek kosmetycznych.
Pierwszy od marki Avon - podoba mi się najbardziej taki delikatny, subtelny, pastelowy.
 Marka Bobby Brown
 Marka Bourjois stawia na odważne kolory.
 Marka Eveline podobnie jak Avon stawia na stonowane, delikatne pastele.
 Marka Gosh
 Marka Inglot stawia na mocno czerwone usta.
 Marka Lumene idzie śladami Avonu i Eveline.
 Marka L'Oreal Paris podobnie jak Inglot podkreśla usta, jednak zamiast czerwieni występuje tu malinowy.
 Marka Max Factor stawia na subtelne usta i niebieski eyeliner.
 Marka Oriflame stawia na róż.
 Marka Smashbox

Który trend Wam się podoba?

źródło: klik

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

5 komentarze:

  1. Usta od Inglota zdecydowanie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Max Factor mnie zachwyca, ale u siebie wolę pastelowe i delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy pięknie współgra z fryzurą !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na delikatne pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z niebieska kreska bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)