lato w marynarskim stylu


Ahoj!
Co tam u Was, jakie macie plany na wakacje? U mnie wszystko w porządku, i jak w zeszłym roku spędzę  wakacje w mieście. Wbrew pozorom w mieście nuda nie grozi, bo organizowane są jakieś festiwale, koncerty.
Wraz z tym weekendem rozpoczęły się w sklepach letnie wyprzedaże. Jednak nie dajmy się zwariować i idźmy na zakupy z głową. Najlepiej na wyprzedażach stawiać na klasykę - czerń, biel, czerwony.
Styl marynarski łączy w sobie trzy kolory: biel, czerwony i niebieski. Głównymi motywami są paski i kotwice. Styl marynarski powraca co roku latem, można więc przyjąć go za klasyk.

Stylizacja 1


stylizacja 124

Stylizacja 2

stylizacja 123

Stylizacja 3

stylizacja 122

Stylizacja 4

stylizacja 121

Lubicie styl marine latem? Która stylizacja najbardziej Wam się podoba?

10 komentarze

  1. naprawdę zazdroszczę tych miastowych koncertów !
    Chyba numer 2 najbardziej mi się podoba, szczególnie ten słodki plecak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek z pierwszego zestawu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy:) zestaw 3 super inne zreszta też:) :) Ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:) i jeszcze polubiłam na Fb, mam nadzieję ,że mogę liczyć na rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w rozkloszowanej spódnicy w paski. Niech tylko dorwę materiał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię.:) 3 i 4 są ładne.:) Zaobserwowałam Cię na Tumblrze, fajne motywacje dodajesz i ogólnie.:) Zajrzyj czasami na mojego.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię ten styl! Mam nawet takie trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie marynarskie klimaty na ubraniach - super post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż chce się nad morze;-)4 mój faworyt:-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)