Hot day


Hej!
Co tam u Was słychać? U mnie wszystko w porządku, już po egzaminach (pozostało mi tylko czekać na wyniki). Na dworze temperatura przekracza 30 st. C, jak dla mnie za gorąco. Kiedy w poniedziałek wróciłam z uczelni, w domu czekała na mnie paczka od bajmi.pl W zeszły czwartek złożyłam zamówienie na szarą koszulkę z orzełkiem a'la Kupisz, która podobała mi się już od dawna. Zdjęcie poniżej. Kiedy otworzyłam paczkę okazało się, że oprócz koszulki dostałam również majtki i skarpetki. Byłam zaskoczona, ale najważniejsze że trafili z rozmiarem.
Wczoraj po egzaminie pojechaliśmy jeszcze na wycieczkę terenową nad Kuźnicę Warężyńską (Pogoria 4). Mam dwa zdjęcia.


Krótko o sklepie bajmi.pl: sklep ma ciekawy asortyment, umiarkowane ceny, oferuje przesyłkę kurierską oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej, wysyłka trwa ok. 3-4 dni.
identyczną znajdziecie tutaj
To by było na tyle na dzisiaj. Kiedy już skończyłam uczyć się do egzaminów, mogę teraz wrócić do mojej powieści ;-)
Do następnego posta, pa ;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Też mi się podobają te bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też tak gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoria to naprawdę śliczne jeziora! ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. upał, upał, upał... też już nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta bluzka :) ale Ci się dostało dodatkowo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta bluzka z orzełkiem :))
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam w polsce to lubiałam na pogorie jeździć :)
    fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)