50 faktów o mnie


Cześć!
Dokładnie 13 czerwca br. minęły 2 lata od pierwszego postu klik W tym czasie blog był wyświetlany 115 438 razy, pojawiło się 503 posty, 4962 zaakceptowanych komentarzy oraz 199 obserwatorów (kto zaokrągli tę liczbę do 200?) Dzisiaj chcę wszystkim moim czytelnikom podziękować za to, że jesteście ze mną.
Przygotowałam specjalnie 50 nieznanych jeszcze faktów o mnie.
Miłego czytania :-)
1. Jestem pokoleniem '89.
2. Jestem zodiakalnym baranem.
3. Bywam uparta.
4. Moje drugie imię to Anna, a trzecie z bierzmowania Elżbieta.
5. Jestem miłośniczką psów i nie lubię jak ktoś znęca się nad bezbronnymi zwierzętami.
6. Jestem skromna i bardzo wrażliwa.
7. Nie lubię oglądać horrorów.
8. Boję się ciemnych pomieszczeń (powiązane z punkt 7).
9. Jestem typem introwertyka.
10. W mojej rodzinie chodzi pogłoska, że moja prababka z domu była Poniatowska, a to oznacza że w moich żyłach być może płynie błękitna krew ;-)
11. Mam słabość do czekolady.
12. Staram się prowadzić zdrowy i aktywny tryb życia.
13. Jestem tolerancyjna.
14. Nie znoszę chamstwa i ludzi, którzy non stop kłamią.
15. Nie lubię napojów gazowanych.
16. Nie jem fast-foodów.
17. Nie lubię napojów alkoholowych, jestem abstynentem.
18. Jestem nieśmiała.
19. Muzyki mogę słuchać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
20. Jestem rannym ptaszkiem.
21. Nie lubię cebuli, grzybów, oliwek.
22. Ulubione kolory: fioletowy, niebieski, mięta.
23. Uwielbiam czytać książki.
24. Nie przepadam za kotami.
25. Jestem najmłodsza w rodzinie.
26. Nie lubię chodzić do dentysty.
27. Jestem typem domatora.
28. W czasach szkolnych nie lubiłam chemii.
29. Moim ulubionym przedmiotem był język polski i historia.
30. W dzieciństwie byłam fanką Britney Spears, Spice Girls, Backstreet Boys, Just 5.
31. Aktualnie jestem fanką Ashley Tisdale, Demi Lovato i Mateusz Mijal.
32. Lubię kuchnię włoską, meksykańską, wegetariańską.
33. Podczas rozmowy oko w oko z płcią przeciwną zaczynam się czerwienić.
34. Staram się utrzymywać porządek w moim pokoju, lubię mieć wszystko poukładane, bo wtedy wiem co gdzie jest.
35. W liceum chodziłam do klasy o profilu humanistyczno-prawnym, a po maturze złożyłam papiery na prawo, ale moje studia trwały tam tylko 1 semestr. Zrozumiałam, że to nie moja druga, za dużo uczenia.
36. Skończyłam studia inżynierskie o kierunku ochrona środowiska.
37. Nie mam prawa jazdy.
38. Do nowo poznanych ludzi podchodzę z dystansem, muszę dobrze poznać kogoś, zanim mu zaufam.
39. Nigdy nie farbowałam włosów!
40. Jestem niecierpliwa.
41. Przeszłam w życiu operacje usunięcia migdałków oraz usunięcia zaćmy na oku.
42. Nigdy nie miałam nic złamanego.
43. Byłam grzecznym dzieckiem (nadal jestem spokojną osobą).
44. Noszę rozmiar 42/44.
45. Nie lubię chodzić na szpilkach.
46. Uwielbiam robić zdjęcia swojemu pupilowi.
47. Moja data urodzenia to 31.03.1989, jestem numerologiczną 7, którą uważam za swoją szczęśliwą liczbę.
48. Staram się myśleć pozytywnie, bo z każdej sytuacji jest jakieś wyjście.
49. Nie interesują mnie plotki o gwiazdach.
50. Chciałabym nauczyć się perfekcyjnie języka hiszpańskiego.
Udało się ;-) Tym co dotrwali do końca serdecznie dziękuję. Chętnie poczytam wasze 50 faktów :)

12 komentarze

  1. Dotrwałam do końca :))))
    Wiele faktów mamy podobnych do siebie :)
    Fajnie trafić na twój blog.
    Zapraszam do mnie. Może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zodiakalnym baranem :) Interesujące fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie lubie chodzic na szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się dowiedziłam o Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo Twoich faktów zgadzałoby się z moimi. M.in. także jestem nieśmiała, staram się prowadzić aktywny tryb życia i uwielbiam czekoladę :) no i wszystkiego najlepszego dla bloga, mój też niedługo będzie miał 2 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że są jeszcze osoby z taką motywacją na życie! Rób dalej to co kochasz. Za dwa lata serdecznie gratuluję i życzę większych jubileuszy! :) Zapraszam także na mojego: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ciekawych rzeczy się o Tobie się dowiedziałam.
    hehe ja również nigdy nic nie złamałam oby tak dalej nam się udawało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spice Girls też słuchałam :D Gratuluję rocznicy i tylu obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty, więcej wiem o Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że mamy sporo podobnych cech :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)