żel do mycia twarzy Lirene fioletowy


Hej!
  Przygotowałam dla Was kolejną recenzję żelu do mycia twarzy z serii Lirene, który ma podobny skład do żelu, który możecie zakupić w Biedronce, a przeczytać tutaj.
 Opinia producenta:
Moja opinia:
Żel jest zawarty w plastikowej przeźroczystej tubce z zamknięciem na klik. Przeźroczyste opakowanie ułatwia sprawdzenie zawartości kosmetyku. Konsystencja żelu jest gęsta, jednak nie przeszkadza w dozowaniu. Dzięki zawartym w żelu drobinkom peelingującym skóra pozostaje oczyszczona, wygładzona, promienna i odświeżona. Żel sam w sobie jest godny polecenia, jednak jest małe ale. Czy warto go kupić ponownie? Kiedy przyniosłam go ze sklepu miałam jeszcze na półce resztki biedronkowego żelu. Z ciekawości porównałam skład i okazało się, że oba mają podobny. Zarówno ten, jak i żel z biedronki zawierają wyciąg z cytryny, witaminy A i E oraz peelingujące drobinki. Gdzie są różnice? W konsystencji - żel z biedronki jest trochę rzadszy, w barwie kosmetyku oraz cenie. Czy kupię drugi raz? Nie, chyba że peeling z tej serii.

A Wy używaliście ten żel? Co wolicie tańszy żel z biedronki czy żel Lirene?


ps. poklikajcie trochę w wolnej chwili w banery po prawej stronie ;-)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

19 komentarze:

  1. Nie używałam ani tego Lirene, ani z Biedronki, ale chętnie wypróbowałabym oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę żele z biedry są tańsze :)
    A jeszcze co do Twojego komentarza u mnie to co sądziłaś o filmie big love? Bo mi trudno go jednoznacznie ocenić - jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jakoś nie przepadam za żelami z tej firmy. Złego nic nie robią ale szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100% szału nie ma ;)

      Usuń
  4. z tej serii bardzo lubię peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ten z biedronki i jest całkiem fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go :) ale za to peeling polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel używałam bardzo fajny :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam :)
    Jestem oddana temu z Biedronki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go i całkiem się spisywał;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam. Moim ulubieńcem jest aktualnie płyn do mycia z Clinique ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog;) Co powiesz na wspolna obserwacje?:)
    shootingdiamonds.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam do twarzy preferuję piankę z flosleka;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ! .
    Zapraszam na mój blog ,pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/05/coming-soon.html .
    Kliknij w link do koszulki! Napisz ,a ja się zrewanżuję ! :) . obserwacją ,itp.
    ''

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam go. Ciekawa recenzja. Stosuje jednak coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam i raczej nie użyje :P
    Jakoś nie przepadam za kosmetykami z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Lirene. Nie są aż takie drogie i spełniają swoje zadania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię kosmetyków Lirene. Bardzo ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)