warto obejrzeć


Cześć
Po opublikowaniu postu z listą moich ulubionych filmów, niektórzy z Was chcieli żebym szczegółowo przybliżyła opisy filmów. Zacznę od tych zagranicznych, a w kolejnym poście będą polskie filmy.



Crossroads - dogonić marzenia
Trzy młode dziewczyny z małego miasteczka w Georgii , niegdyś były najlepszymi przyjaciółkami. Z czasem ich drogi się rozeszły. Jedna jest maskotką drużyny footballowej, druga wybitną, inteligentną uczennicą, trzecia "chwyta dzień". Mimo ich różności coś je łączy - wspólny cel, którym jest konkurs muzyczny. Trzy bohaterki wyruszają w podróż przez cały kraj, by stanąć do rywalizacji. 
 
Bobby - bohaterski psiak
Historia psiej miłości i przywiązania do właściciela. Po śmierci ukochanego pana Bobby trafia pod opiekę pana Browna, lecz ucieka, aby odnaleźć grób dawnego opiekuna. Droga pełna jest niebezpieczeństw i przeszkód. 













Czekając na wieczność
Emma i Will byli najlepszymi przyjaciółmi w dzieciństwie. Ich drogi rozeszły się. Teraz, kiedy serial Emmy spadł z anteny, a jej ojciec jest ciężko chory, dziewczyna powraca do rodzinnej miejscowości. Will również postanawia powrócić do miejsca, w którym dorastał, by wyznać dziewczynie od dawna skrywane uczucia.

Oglądaliście któryś z filmów? Jakie są Wasze opinie?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

12 komentarze:

  1. Oglądałam czekając na wieczność jakiś czas temu - nie długo wrócę odo niego :) Bo podobał się mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też do niego znowu wrócę :)

      Usuń
  2. Musze obejrzec Czekajac na wiecznosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam "Czekając na wieczność" i strasznie przy tym się męczyłam... Nie podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekając na wieczność chętnie obejrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekając na wieczność chętnie obejrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj chcę zaprosić Cię do obejrzenia oraz polubienia mojej strony z oryginalną modą włoską. Serdecznie zapraszam :) https://www.facebook.com/TorselloGourmetFashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzałam na "Czekając na wieczność" film jest rewelacyjny!
    I na bobby który również przypadł mi do gustu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni mnie zaciekawił, chyba nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy oglądałam: bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)