Synergen Płyn do mycia twarzy, peeling i maska do cery trądzikowej - recenzja


Hej!
  Jeszcze parę dni temu było zimno i padał deszcz, a teraz upał. Pogoda zmienną jest wiadomo nie od dziś. Dzisiaj słońce a w lipcu deszcz. 
W poprzednim poście prosiłam Was o wzięcie udziału w krótkiej ankiecie na temat mojego bloga. Dziękuję tym co wzięli udział, ponieważ wszelkie rady są dla mnie pomocne. I tak postanowiłam wrócić do nagłówka na całą szerokość bloga oraz usunęłam muzykę, żeby nie przeszkadzała podczas czytania postu, a jeśli chcecie posłuchać muzyki to zapraszam na mojego tumbrla. Wróciłam do zwyczajnej daty posta, bo próbowałam już dwóch kodów/skryptów i żaden nie zadziałał poprawnie. To na razie tyle, a od czerwca blog będzie miał nowy adres url.
Mam nadzieję, że podobają Wam się zmiany :)
A teraz przejdę już do tematu posta, mianowicie recenzji kandydata na ulubieńca kosmetycznego.
 
Od producenta:
Specjalna formuła pielęgnacyjna z cynkiem i glinką oczyszcza skórę i równomiernie matuje cerę. Kwas salicylowy w widoczny sposób usuwa zanieczyszczenia skóry i zapobiega tworzeniu się pryszczy i wągrów.
Moja opinia:
Płyn jest zawarty w plastikowej tubce z zamknięciem na klik. Konsystencja płynu nie jest za rzadka, ani za gęsta. Ma podobną konsystencję do wcześniej używanych przeze mnie maseczek Synergen (recenzja tutaj). Dozowanie przy nakładaniu kosmetyku na twarz nie sprawia trudności. Ewentualnie przy końcówce trzeba rozciąć tubkę, żeby zużyć resztki kosmetyku. Nie zawiera parabenów! Produkt ma działanie antybakteryjne. Zawiera cynk i glinkę, które pomagają oczyścić i zmatowić skórę twarzy, natomiast kwas salicylowy zapobiega powstawaniu pryszczy i wągrów. Po umyciu widoczna jest poprawa wyglądu cery. Produkt przeznaczony jest dla osób z cerą trądzikową. Cena produktu ok. 8-10 zł. Dostępność - wyłącznie w drogerii Rossmann.
Ocena:
+5/6
Używaliście już go? Jakie są Wasze wrażenia?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hola! Mam na imię Justyna. Jestem autorką bloga JASMINEN GIRL

9 komentarze:

  1. Nie przepadam za kosmetykami typu 3w1. Zawsze i tak wybieram tylko 1 z tych 3 opcji stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są wygodne, wbrew pozorom sprawdzają się :)

      Usuń
  2. Słyszałam kilka razy ,że produkt jest fajny - tutaj też. Chyba się na niego skuszę ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go jeszcze. Super zmiany na blogu. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej widzę, że Synergen zbiera pozytywne opinie ;) Ja sama lubię tą firmę, ale póki co testowałam niewiele- tylko krem antybakteryjny, puder i krem do rąk ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat go nie mialam, bo ustalam na zelu z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)