recenzja moich ulubionych szamponów do włosów Natei


Cześć
  Na początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga, ponieważ na liczniku blog ma już 100 tysięcy wyświetleń. Szczególnie dziękuję tym co komentują moje wpisy, ponieważ poprzez komentarze mogę zobaczyć co Wam się podoba, a co nie. 
Rozpoczął się się miesiąc maj, który z jednej strony jest miesiącem pięknym, bo jest ciepło i coraz bliżej lata, a z drugiej strony nie łatwy miesiąc dla maturzystów, uczniów i studentów, ponieważ koniec roku szkolnego/akademickiego dobiega końca. U mnie pierwsza połowa maja będzie pracowita,  po 16 maja będzie trochę lżej, a w czerwcu przyjdzie prawdziwa sesja. Życzę sobie i wszystkim studentom, a także maturzystom tegorocznym powodzenia na egzaminach.
A teraz przejdźmy do tematu posta, czyli recenzji szamponów z Biedronki Natei.
Opinia producenta:
Szampon do włosów Natei Świeżość i Witalność opracowany został przez specjalistów z myślą o zdrowych i pięknych włosach. Specjalnie dobrana receptura z zawartością ekstraktu z trawy cytrynowej i winogron przywraca włosom naturalny blask i świeżość, jak również regeneruje i oczyszcza. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo przyjemny w użyciu.
Szampon do włosów Natei Lekkość i Blask - specjalnie opracowana receptura z zawartością ekstraktu z ogórka oraz Kwiatu Tiare doskonale nawilża i odżywia włosy.
  
  Ekstrakt z ogórka dostarcza witamin A, B1, B2, PP i C, oczyszcza i nawilża, wygładza. Ma działanie ściągające i łagodzące. Ekstrakt z Kwiatu Tiare łagodzi i działa przeciwzapalnie. Nadaje włosom miękkość, jedwabistość oraz chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.
Ekstrakt z trawy cytrynowej nadaje świeżość, chroni przed infekcjami skóry, pomaga przy przetłuszczających się włosach. Ekstrakt z winogron stymuluje powstawanie nowych komórek mieszków włosowych, wzrost i odrost włosów, działa nawilżająco, wspomaga działanie filtrów UV.
 Moja opinia:
Porównując konsystencję obydwu szamponów to konsystencja Natei Świeżość i Witalność jest gęstsza, co wpływa przy używaniu szamponu do mycia. Po umyciu włosy łatwo się rozczesują, są puszyste i odżywione. Ja myję włosy średnio co drugi dzień, bo moje włosy mają skłonność do przetłuszczania się po 3 dniach. Jeśli chodzi o ich wydajność, to u mnie w domu starcza na ok. 2 miesiące.
Plusy:
+niska cena
+wydajność
+ zapach

18 komentarze

  1. Musisz bardziej przyłożyć się do recenzji - bo 4 zdania to raczej nie wystarczająca ilość..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam tych szamponów. Ale po Twojej recenzji na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydajność wydaje się być naprawdę duża. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tych szamponach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szampony są genialne! Tez je lubię i mam. :D Wystarczają na bardzo długo :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię szampony Natei, szczególnie polecam różowy (przepraszam, zapomniałam jaki był dokładnie) :)
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nich słyszę, ale recenzja ciekawa, więc może kiedyś ich wypróbuję. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sounds great dear, I´m really like your blog :)

    greetings from berlin!
    Love, Aline
    http://www.fashionzauber.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja w pigułce, konkrety, jest spoko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz o nich słyszę :D
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam ten szampon i byłam zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio będąc w Biedronce kupiłam ten szampon za 3,50 normalnie szokująca cena! i w dodatku 500 ml . Przetestowałam ten z winogronami i jest genialny ! na pewno do niego wrócę! Używam go na zmianę z dziecinnym szamponem Babydream , który też kosztuję w granicach ok. 5 zł. Miałam mocny łupież . Aż bałam się w ogóle gdziekolwiek wychodzić z domu :(:( Używając tych dwóch szamponów na zmianę mój niechciany problem zniknął. !!!

    POLECAM !!

    Zapraszam na mój blog :
    kosmetycznazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę :)
    Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam ale może warto spróbować;))
    obserwuję + liczę na rewanż :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry post :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)