Projekt 10 tygodni - lista moich ulubionych filmów


Cześć
W zeszłym tygodniu odkryłam nowy blog MONIUSZA Ona jest autorką fajnego projektu 10 tygodni, który w zeszłym tygodniu polegał na wypisaniu swoich marzeń, a w tym tygodniu należy wymienić swoje ulubione filmy. Znacie jej bloga? Postanowiłam przy tej okazji wymienić kilka polskich produkcji. Na liście znajdziecie prawie wszystkie gatunki filmowe, z wyjątkiem horrorów.
Zdjęcie jest dodane jako dowód mojego uczestnictwa w akcji, a tytuły z kartki wypisałam na dole.
 
* Trzy metry nad niebem
* Szczęściarz
* High School Musical, 1,2,3
* Boska Przygoda Sharpay
* Charlie St. Cloud
* Incepcja
* Tiger eyes
* October baby
* Mój rower
* Oszukane
* Big love
* Ten niezręczny moment
* The Adventures of Food Boy
* Ona to on
* Igrzyska śmierci
* Połów szczęścia w Jemenie
* Step up Taniec zmysłów
* Step up 4
* Just Married
* Rio
* Flicka 3
* Marmaduke
* Dodgeball
* Czekolada
* Dirty Dancing
* Sylwester w Nowym Jorku
* Walentynki
* Pamiętnik
* Porwanie
* Kupiliśmy zoo
* Straszny film 1-5
* Nad życie
* Wielki Gatsby
* At any price
* Bezpieczna przystań
* Cloud 9
* Czekając na wieczność
* Liberal Arts
* Szczęście dziękuję proszę więcej
* 21 Jump Street
* Podróż na tajemniczą wyspę
* Lorax
* Kevin sam w domu
* Kevin sam w Nowym Jorku
* Dlaczego nie
* Tylko mnie kochaj
* Crossroads - dogonić marzenia
* Bobby - bohaterski psiak
* Karol - papież, który pozostał człowiekiem
* Karol - człowiek, który został papieżem
* Bandslam
* Hotel dla psów
* Piorun
* Nostalgia Anioła
* Intruz
* Alvin i wiewiórki
* Jeszcze raz
* Nie kłam kochanie
* Skazany na bluesa
* Lakier do włosów
* Chihuahua z Beverly Hills
* Lassie
* Na zawsze (Always)
* Twój na zawsze (Remember me)
* Skyfall
Znacie któryś z powyższych filmów?
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie powyższych filmów, to chętnie odpowiem w komentarzach :)

10 komentarze

  1. znam wiele z tych filmów - szkoda ze nie dodałaś opisów do nich czy nawet plakatów bo tytuł a najlepiej własnej opinii bo czasami sam tytuł mało mówi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadanie polegało na wymienieniu tytułów, ale zawsze mogę w komentarzu napisać o konkretnym filmie :)

      Usuń
  2. Chyba też stworzę taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie lubię :D Ale kilka tytułów jest dla mnie nowych i chyba sobie zapiszę na kolejny weekend pod tytułem "oglądamy jakis film? ale jaki? nie wiem, znajdź coś" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z Twojej listy również pojawi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam prawie połowę :) Lista zawiera kilka na prawdę dobrych produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja mogłam zapomnieć o Kevinie! Fajnie, że masz również polskie pozycje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przerażona jak kiepski masz gust...

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam większość z tych filmów są świetne,fajny pomysł z tą listą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 są wśród Twoich filmów takie których nie znam i na pewno je obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)