co powinien mieć blog, żebym go czytała?


Hej!
Wszystko u mnie w porządku, wiele osób pisze mi w komentarzach obserwacja za obserwację. To skłoniło mnie do napisania postu tematycznego dotyczącego Co powinien mieć blog, żebym go obserwowała i czytała?
Po pierwsze... wygląd
Przejrzysty design bloga, czytelna czcionka to podstawa! Na początku blogowania sama używałam jakiś esów floresów, jednak teraz zdecydowałam się już na normalną czytelną czcionkę. Jeśli chodzi o wygląd najlepiej wybrać biały bądź pastelowy.
Po drugie... tekst
Najbardziej lubię czytać blogi modowe i lifestylowe, co nie oznacza, że nie lubię kosmetycznych. Na kosmetycznych blogach interesują mnie przeważnie kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Po za tym czytam też blogi kulinarne, choć moje umiejętności kulinarne nie pozwalają mi wykonać wszystkich przepisów znalezionych na blogach.
Po trzecie... częstotliwość pisania
2-3 razy w tygodniu wydaje mi się ilością odpowiednią, nie za mało i nie za dużo. Wiem, że czasami może brakować czasu.
Po czwarte... zdjęcia
Lubię jak w postach zawarte są zdjęcia, bo można zrobić pauzę w czytaniu. Nie lubię długich monologów. Jeśli chodzi o jakość zdjęć, to nie mam jakiś specjalnych wymagań. Aczkolwiek dobrze jest wstawiać w miarę czytelne zdjęcia.
Jeśli chcielibyście być na bieżąco z moimi najnowszymi postami, to zapraszam do obserwacji bloga na zBLOGowani.pl Zachęcam do rejestracji do poniższego serwisu, który zrzesza wszystkich blogerów w jednym miejscu :)
W następnym poście przedstawię Wam zaaktualizowaną listę ulubionych filmów.


zBLOGowani.pl

11 komentarze

  1. Ja sama nie mam jakiejś super jakości zdjęć więc i tego nie wymagam. Nie lubię też gdy są za duże i trzeba przewijać by zobaczyć całe. To psuje cały efekt :) Lubię białe tło i prostą czcionkę. No i faktycznie długie wywody są męczące co widzę po statystykach postów w których nie ma zdjęć a tylko moje przemyślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo czekam na następny post - filmy to moja kolejna pasja więc czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nowy nagłówek masz,śliczny jest :-)
    Zgadzam się z wszystkim, a najgorsza jest częstotliwość pisania, ach ten brak czasu...
    Nie umiem doczekać się Wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie denerwuje jak ktos wiem ze nie przeczyta postu tylko napisze komentarz w stylu "super! obserwacja za obserwacje?" bo odrazu wiadomo ze takim osoba zalezy tylko na ilosci obserwatorow i na niczym wiecej , skoro nawet nie chcialo im sie poswiecic 5 min na przeczytanie postu.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja nie spełniam żadnego z warunków, no ale. może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w zasadzie, to chyba wszyscy mają podobne kryteria ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wszystko opisałaś :) Ja podobnymi rzeczami się kieruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zwracam uwagę na te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest dodać taki post mówiący o wymaganiach na temat blogów, które czytasz. Całkiem niezły pomysł, w końcu dajesz znać innym czego wymagasz. ;)
    Pozdrawiam,
    http://schizokaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)