buty na wiosnę i lato 2014 - Zalando


Witam
Postanowiłam zrobić przegląd obuwia na sezon wiosna/lato 2014. Pod lupę wzięłam asortyment sklepu internetowego Zalando W ich ofercie znajdują się wszystkie rodzaje obuwia, od sportowego do eleganckiego, a nawet domowe obuwie. Sklep zalando oferuje przesyłkę i zwrot za darmo (100-dniowe prawo zwrotu). W dniach 1-4 maja obowiązuje 10% rabatu na obuwie przy zamówieniu od 240 zł. Poniższe wybrane przeze mnie obuwie waha się cenowo od 240 do 300 zł. Aby skorzystać z rabatu kliknij tutaj.
PS. Sklep oferuje również obuwie męskie i dla dzieci.
1. obuwie sportowe

 2. czółenka, szpilki
 3. sandały
 4. sandały
 5. baleriny, mokasyny
 6. baleriny
Zamawiałyście coś już kiedyś z Zalando?

14 komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie zamawiałam nic z tej strony, ogólnie rzadko kupuję przez internet, ale o Zalando słyszałam. Conversy, czarne Nike z różowym znaczkiem i miętowe obcasy piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałem, ale pracowałem. Jak zamówisz już jakieś buty to dokładnie sprawdź czy nie ma żadnych zarysowań, kleju, wyprutych łączeń i pod żadnym pozorem nie odpuszczaj takich mankamentów. Pracownicy przy retourze czasami nie zwracają na to uwagi, z różnych względów - ze zmęczenia, z niedopatrzenia, dla wyrobienia normy.
    Broń Boże nie straszę, życzę udanych zakupów, po prostu chodzi mi o to że za taką cenę i przy możliwości zwrotów warto korzystać z tej opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, warto wiedzieć co sie kupuje :)

      Usuń
  4. Nie zamawiałam i jakoś nie przekonuje mnie on.
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super asortyment ma Zalando, ale ceny też niczego sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny trochę za wysokie, osobiście wolę zamówić od pantofelek24.pl lub czasnabuty.pl :)

      Usuń
  6. Brązowe sandałki na drewnianej podeszwie podbiły moje serce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie kupowałam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś wygrałam bon do Zalando. Zamówiłam sobie u nich portfel. Był tak porządnie spakowany, że nic go nie byłoby w stanie uszkodzić.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)