stylizacje świąteczne Wielkanoc part II


Hej!
Kolejna porcja stylizacji prosto z polyvore. Jestem ciekawa, która stylizacja najbardziej Wam się spodobała? Zapraszam do śledzenia na bieżąco mojego konta na polyvore klik.
Stylizacja 1
Czarne jest czarne, białe jest białe, czyli czarno-biała z perłowymi dodatkami plus czerwone usta.
stylizacja 107
Stylizacja 2
Biało-niebieska. Mój typ nr 1.
stylizacja 108
Stylizacja 3
Klasyczna "mała czarna" w dwóch wersjach.
stylizacja 109
Stylizacja 4
Lady in red.
stylizacja 110
Stylizacja 5
Sukienki w wiosennych kolorach: żółta ze złotymi dodatkami albo fioletowa?
stylizacja 111

15 komentarze

  1. mi sie z 3 obrazka ta pierwsza podoba najbardziej.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na święta bardzo klasyczne stroje wybieram - czarne spodnie :) Tak mi najlepiej :)
    Stylizacje ładne :) Trzecia moim zdaniem najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę spodnie [patrz poprzedni post]

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się żakiet z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja nr 5 najbardziej przypadła mi do gustu kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka w paski skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nr 3 mocna z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wybor zestawow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybieram dwójeczkę! :)
    oby jeszcze pogoda dopisała :)
    serdecznie zapraszamy do nas :)
    jesteśmy tutaj nowe
    http://bossandprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie wpadła do gustu pierwsza i trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje :) Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne Stylizacje! Wszystkie są Śliczne a szczególnie,mała czarna w obydwóch wersjach mi się bardzo podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)